Gå til innhold

Pigmentflekker

Gjest Natasha Ally Hammer

Anbefalte innlegg

Gjest Natasha Ally Hammer

Hei! Jeg er en jente på 23 som har ekstremt mye pigmentflekker på den ene siden av ryggen, den dekker nesten hele min høyre side av ryggpartiet og jeg vil gjerne bli kvitt dette. Det jeg lurer på, er om det kan være pigmentflekker eller bare hudsopp, siden de viser seg som hvite makler. En av grunnene til at jeg er usikker er fordi under armhulene eller, der overarmene mine møter siden av kroppen min, er det helt identisk på begge sider veldig store hvite flekker, som om det er pga fukten, og ikke nok luft som kommer til, at det har oppstått mer av disse... Og det gir meg ett lite inntrykk av at det da er sopp. En annen ting er at jeg hadde denne soppen før, men ble kvitt den ved hjelp av hudspray, jeg la merke til litt på ryggen i den perioden også som var for ett par år siden. Men vet ikke om det er pga bruk av prevensjon etterpå om det kanskje kan være vitiligo. Alt i alt lurer jeg på om disse identiskt plasserte store flekkene der det ikke kommer til mye Co2, kan være ett klart tegn på at det er sopp og om jeg kan bli kvitt det ved hjelp av samme behandling jeg brukte før. Takk på forhånd! Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384443-pigmentflekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flekkmusa

Hei!

Nå kan jeg ikke svare ang.de hvite flekkene du beskriver på kroppen,men pigmentflekker som jeg kjenner dem,er brune. Har nemlig vært "plaget" med slikt i mange år. Har på begge sider i ansiktet,og de blir mest framtredende om sommeren og soling. Jeg kamuflerer så godt jeg kan med make up krem. Har hørt at man må til hudlege for å fjerne slike brune pigmentflekker,iallefall. Det skal visstnok gå vekk med laser og annen hudterapi. Få legen din til å sjekke og gi deg råd. Lykke til.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384443-pigmentflekker/#findComment-3400948
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...