Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Gjest ikke aktuelt

Er litt oppgitt over kjæresten min, han spør til stadighet om analsex, men det er ikke noe jeg har lyst til i det hele tatt, så jeg avviser det jo.

Når ble dette noe "alle" må ha? Føler at det nesten ikke er akseptabelt å si nei. Er nesten så jeg har litt dårlig samvittighet for å nekte han det, men analsex er i virkelig ikke aktuelt for meg. Prøver å forklare det med at han jo heller ikke ville hatt noe så stort i nr 2, men det forstår (eller "forstår") han ikke. Jeg har ikke noe i mot å gjøre andre ting under sex han liker som jeg ikke liker i samme grad for hans del, men akkurat dette har jeg ikke lyst til i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt skal man ikke gjøre noe man ikke vil.

Likevel er det faktisk utrolig viktig å være leken og prøve ulike ting. Du virker veldig låst og bestemt, noe som i seg selv ikke er så veldig opphissende for min egen del hvertfall.

Kjæresten min er mye mer erfaren enn meg og vi har gjort flere ting som jeg var veldig skeptisk til å begynnelsen. Og for å være ærlig, også ganske vondt til å begynne med. Men det har gitt meg noen av de mest himmelske seksuelle opplevelsene noen gang...!! Sånne som man virkelig aldri aldri glemmer... rødmer nesten bare jeg tenker på det ;) Men det fordrer jo selvfølgelig veldig god kommunikasjon.

Sier ikke at det som er rett for meg, er rett for deg. Følte bare at "diskusjonen" var veldig ensrettet :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399227
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt skal man ikke gjøre noe man ikke vil.

Likevel er det faktisk utrolig viktig å være leken og prøve ulike ting. Du virker veldig låst og bestemt, noe som i seg selv ikke er så veldig opphissende for min egen del hvertfall.

Kjæresten min er mye mer erfaren enn meg og vi har gjort flere ting som jeg var veldig skeptisk til å begynnelsen. Og for å være ærlig, også ganske vondt til å begynne med. Men det har gitt meg noen av de mest himmelske seksuelle opplevelsene noen gang...!! Sånne som man virkelig aldri aldri glemmer... rødmer nesten bare jeg tenker på det ;) Men det fordrer jo selvfølgelig veldig god kommunikasjon.

Sier ikke at det som er rett for meg, er rett for deg. Følte bare at "diskusjonen" var veldig ensrettet :)

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du skriver inn her. Du skriver under navnet "ikke aktuelt", så det virker jo ikke som om du vurderer det en gang. Virker som om du synes mannen din er en dust som i det hele tatt vurderer det. Tenk på hvordan han føler det når han blir avvist gang på gang for noe han har lyst til.

Skjønner godt at du ikke har lyst, det er helt ok, og han MÅ respektere det. Bare kommuniser det på en god måte, noe jeg mistenker at du kanskje ikke gjør, siden du synes han er så "teit" og trenger å snakke om det her..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399229
Del på andre sider

Gjest lei av mas og misjonering

Du skal gjøre det som er rett for DEG. Ikke for han, ikke for noen av oss her inne, men for DEG. Har du lyst å prøve, så OK. Hvis ikke - glem det!

Og en liten avsporing: Jeg er for øvrig dritt lei av alle som prøver å overtale de som ikke vil, til å prøve dette!

Gode råd om å begynne med en finger, utvide mer etterhvert med plugger og alskens dingser er kun greit når noen ønsker å prøve dette og spør om råd. Når ei jente faktisk er klar på at hun IKKE ønsker å prøve dette, syns jeg det er utidig og kun egnet til å få en til å føle seg kjip, kjedelig og smålig.

En fyr jeg var sammen med var veldig gira på analsex. Han argumenterte med at han hadde vært med flere jenter som likte det, at jeg kom til å like det og synes det var godt når vi hadde prøvd noen ganger, han viste meg innlegg på steder som dette der jentene fortalte at det ble mindre vondt etterhvert, at de prøvde det for typens skyld, blablabla.

Den dagen en mann lar meg få lov til å gå ned på ham og bite/tygge/smågnage på penishodet hans, og er med på å prøve det noen ganger over tid i tilfelle han skulle lære å like det etterhvert - DEN dagen skal jeg gå god for denne typen argumentasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399231
Del på andre sider

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du skriver inn her. Du skriver under navnet "ikke aktuelt", så det virker jo ikke som om du vurderer det en gang. Virker som om du synes mannen din er en dust som i det hele tatt vurderer det. Tenk på hvordan han føler det når han blir avvist gang på gang for noe han har lyst til.

Skjønner godt at du ikke har lyst, det er helt ok, og han MÅ respektere det. Bare kommuniser det på en god måte, noe jeg mistenker at du kanskje ikke gjør, siden du synes han er så "teit" og trenger å snakke om det her..

''Virker som om du synes mannen din er en dust som i det hele tatt vurderer det.''

Det er vel heller snakk om at hun har prøvd å forklare at hun ikke ønsker, men at han ikke gir seg med masinga.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399233
Del på andre sider

''Virker som om du synes mannen din er en dust som i det hele tatt vurderer det.''

Det er vel heller snakk om at hun har prøvd å forklare at hun ikke ønsker, men at han ikke gir seg med masinga.

Jeg skjønner det. Og jeg synes også han bør slutte å mase hvis hun tydelig har sagt nei. Masing er HELLER ikke spesielt opphissende :0

Skjønner du er lei av mas og misjonering. Er bare lei av at folk bruker "gjør det som føles rett for deg" i sammenhenger hvor de egentlig bare rettferdiggjør seg selv... hvis du skjønner =) Ble litt rotete det her, men håper dere skjønte hva jeg mente...

Har sagt nei til ting jeg ikke har lyst til å gjøre, eller gjenta iht sex, bare så det er nevnt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399239
Del på andre sider

Jeg skjønner det. Og jeg synes også han bør slutte å mase hvis hun tydelig har sagt nei. Masing er HELLER ikke spesielt opphissende :0

Skjønner du er lei av mas og misjonering. Er bare lei av at folk bruker "gjør det som føles rett for deg" i sammenhenger hvor de egentlig bare rettferdiggjør seg selv... hvis du skjønner =) Ble litt rotete det her, men håper dere skjønte hva jeg mente...

Har sagt nei til ting jeg ikke har lyst til å gjøre, eller gjenta iht sex, bare så det er nevnt :)

"Gjør det som føles rett for deg" er jo en selvfølge egentlig ;) Tror ikke folk sier dette for å rettferdiggjøre seg selv... Ingen bør gjøre noe de ikke ønsker selv -enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399242
Del på andre sider

Du skal gjøre det som er rett for DEG. Ikke for han, ikke for noen av oss her inne, men for DEG. Har du lyst å prøve, så OK. Hvis ikke - glem det!

Og en liten avsporing: Jeg er for øvrig dritt lei av alle som prøver å overtale de som ikke vil, til å prøve dette!

Gode råd om å begynne med en finger, utvide mer etterhvert med plugger og alskens dingser er kun greit når noen ønsker å prøve dette og spør om råd. Når ei jente faktisk er klar på at hun IKKE ønsker å prøve dette, syns jeg det er utidig og kun egnet til å få en til å føle seg kjip, kjedelig og smålig.

En fyr jeg var sammen med var veldig gira på analsex. Han argumenterte med at han hadde vært med flere jenter som likte det, at jeg kom til å like det og synes det var godt når vi hadde prøvd noen ganger, han viste meg innlegg på steder som dette der jentene fortalte at det ble mindre vondt etterhvert, at de prøvde det for typens skyld, blablabla.

Den dagen en mann lar meg få lov til å gå ned på ham og bite/tygge/smågnage på penishodet hans, og er med på å prøve det noen ganger over tid i tilfelle han skulle lære å like det etterhvert - DEN dagen skal jeg gå god for denne typen argumentasjon.

''Den dagen en mann lar meg få lov til å gå ned på ham og bite/tygge/smågnage på penishodet hans, og er med på å prøve det noen ganger over tid i tilfelle han skulle lære å like det etterhvert - DEN dagen skal jeg gå god for denne typen argumentasjon.''

HERLIG! :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399538
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke aktuelt

Ja, det er vel egentlig der problemet ligger!! Han vet godt at jeg ikke er interessert i dette, men gir liksom ikke opp. Dette er noe som irriterer meg ganske mye, da jeg blir med på nye ting han foreslår og vi ellers har et bra sexliv. Jeg kunne til og med blitt med på noe som involverte analsex på han. Jeg har bare ikke lyst å få noe opp der selv. Men det virker ikke som han skjønner at det vil være like ubehagelig for meg som for han å få noe så stort oppi rumpa.

Merker at jeg blir irritert bare av å skrive dette. Tror jeg må ta en alvorsprat med han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399944
Del på andre sider

Gjest ikke aktuelt

Hehe, kanskje jeg skal foreslå det?

Neida, men jeg har faktisk prøvd å si at det ikke er noe mindre ubehagelig for meg enn for han å få noe på den størrelsen i rumpa. Han vil jo ikke ha en dildo opp der selv, for å si det sånn. Men er helt umulig, han vil jo ikke forstå!!

Merker jeg blir mer og mer irritert på han når jeg skriver dette, må nok ta en alvorsprat!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399947
Del på andre sider

Hehe, kanskje jeg skal foreslå det?

Neida, men jeg har faktisk prøvd å si at det ikke er noe mindre ubehagelig for meg enn for han å få noe på den størrelsen i rumpa. Han vil jo ikke ha en dildo opp der selv, for å si det sånn. Men er helt umulig, han vil jo ikke forstå!!

Merker jeg blir mer og mer irritert på han når jeg skriver dette, må nok ta en alvorsprat!

Skjønner godt at du blir lei. Det må selvsagt være greit å spørre eller komme med forslag, men det er lite som er mindre tennende enn masing.

Jeg har ingen problemer med et slikt forslag, men jeg ser det som en selvfølge at et nei blir akseptert. Skjønner heller ikke at noen har så lyst å gjøre noe som partneren ikke vil/ikke liker, at de fortsetter å mase om det. For meg funker det ihvertfall slik at jeg totalt mister lysten hvis jeg vet at kjæresten syns det vi gjør er ubehagelig eller avtennende på noe vis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384446-analsex/#findComment-3399951
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...