Gå til innhold

Hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest Luckynumber

I dag sa min samboer til meg at han ikke elsker meg, da jeg spurte han under frokosten etter å ha gitt han bursdagsgaven og overraskelse på burdagen hans som er nå i dag.

I skrivende stund har han dratt til familen, Jeg sitter her igjen alene og frustret etter å ha fått dette i fleisen en time etter han åpnet gaven jeg hadde gitt han.

Jeg føler meg helt nummen..og tenker...

Hvorfor har han vært sammen med meg i 5 år når han ikke elsker meg?

Han sier at de kvinnene som var før meg ( 2 ) elsket han ...da var alt på plass med økonomi mellom de, og derfor kunne han si til de at han elsket de,, men siden vi ikkie har det i orden....kan han ikke si det og må heller si . nei jeg elsker deg ikke...

Begge kvinnene har forlatt han..nå er det meg som er her på 5 året...

Men i dag.. på hans egen bursdag forteller han meg at nei jeg elsker deg ikke men er veldig glad i deg..

Så her sitter jeg igjen alene og vet ikke hva jeg skal gjøre..

Klokken til 8000 kr jeg kjøpte i gave har han fått.. og champagne flaske nr 3 er forlengst drukket...

Han gikk nettopp ut av døren og over til naboen...jeg sitter her igjen alene og frustret.. hva gjør jeg nå?

Plutselig fikk livet mitt et helt nytt fokus.. med nye fakta..

Datteren hans er nå på vei hit for å feire pappa... jeg gruer meg.. Men det skal gå fint..

Likevel spør jeg.. hva er det som skjer? Eller har skjedd..?

Hva er det jeg ikke har forstått...?

( Beklager skriveleif.. men tårene i øynene gjør det vanskelig å lese korrektur...)

Hva er det som skjer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384488-hva-er-det-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cinnamongirl

''Han sier at de kvinnene som var før meg ( 2 ) elsket han ...da var alt på plass med økonomi mellom de, og derfor kunne han si til de at han elsket de,, men siden vi ikkie har det i orden....kan han ikke si det og må heller si . nei jeg elsker deg ikke... ''

''Så her sitter jeg igjen alene og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Klokken til 8000 kr jeg kjøpte i gave har han fått.. og champagne flaske nr 3 er forlengst drukket... ''

Forstod ikke helt dette - men hvis ikke økonomien er i orden mellom dere - hvorfor gir du han en gave til 8 000 kr?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384488-hva-er-det-som-skjer/#findComment-3399196
Del på andre sider

Gjest Melis37

Han burde vel praktisk talt ha snakket med deg,ikke gå sin vei. Han burde jo stå til ansvar for at datteren hans, er på vei til dere for å feire. Men nå vet ikke jeg hva slags situasjon dere er i til daglig.

Visst økonomien ikke er helt på plass,synes jeg en klokke til 8000 spenn var dyrt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384488-hva-er-det-som-skjer/#findComment-3399931
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...