Gå til innhold

Hvem er urimelig her?

Anbefalte innlegg

'' Re: Hvorfor er det så mange damer som hater homser?

Takk for hyggelig svar. Er singel ja og bor i Oslo. Jeg møter han kompisen din gjerne. Usikker på hvordan man gjør slikt her.

– Pattakaka

''

Er dette deg?

Jeg så den jeg også.

Er det et forumtroll på gang her mon tro...?

Fortsetter under...

Takk for hyggelig svar. Er singel ja og bor i Oslo. Jeg møter han kompisen din gjerne. Usikker på hvordan man gjør slikt her.

– Pattakaka

''

Er dette deg?

Oi.... Det lukter en damehater lang vei ;)

– Pattakaka

''

Er dette deg?

Akkurat ja. Alltid litt mistenkelig når ts aldri dukker opp i tråden etter å ha bedt om råd/ sparring *noterer seg nicket i bakhodet for framtiden*

Jeg la ikke merke til det før nå når dere kommenterer det, det virker jo litt pussig da... Singel her og nesten samboer der...

Og med enda flere "detaljer.....tobarns far med kvinnelig kjæreste i det ene øyeblikket, og singel homse i det andre....

Noe er ikke helt som det burde være... .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...