Gå til innhold

Hvordan liker dere damer å suge?

Anbefalte innlegg

Gjest Sugetur

Er sammen med ei dame nå som er utrolig flink til dette. Hun elsker såkalt "sloppy blowjob". Hun svelger og tar spruten både her og der. Det som er trist er at forholdet snart er slutt. Så spøsmålet som kanskje er teit. Er hun unik, eller liker andre damer også en sloppy blowjob, svelging osv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384529-hvordan-liker-dere-damer-%C3%A5-suge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er unik.

Kunne du tenkt deg å svelge når kvinner ejakulerer?

Unik? Det tror jeg da ikke... Er vel ganske vanlig å svelge vil jeg tro? Iallefall like vanlig å like det som å ikke like det... og jeg er rimelig sikker på at de fleste menn sier ja takk til å gjøre det sammen med damer :P

Unik? Det tror jeg da ikke... Er vel ganske vanlig å svelge vil jeg tro? Iallefall like vanlig å like det som å ikke like det... og jeg er rimelig sikker på at de fleste menn sier ja takk til å gjøre det sammen med damer :P

Det er en del forskjell mellom:

''jeg er rimelig sikker på at de fleste menn sier ja takk til å gjøre det sammeN med damer''

og

''jeg er rimelig sikker på at de fleste menn sier ja takk til å gjøre det samme med damer''

:D

Med vennlig hilsen

Annonse

Det er en del forskjell mellom:

''jeg er rimelig sikker på at de fleste menn sier ja takk til å gjøre det sammeN med damer''

og

''jeg er rimelig sikker på at de fleste menn sier ja takk til å gjøre det samme med damer''

:D

Med vennlig hilsen

Haha, bra du retta den, ja :P

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...