Gå til innhold

Hvorfor er det så mange damer som hater homser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm....syns det er rart at noen kan slenge negative kommentarer til andre, uansett hvem og hvordan de er. Jeg finner det helt merkelig og det ville ikke fallt meg inn å verken himla med øynene eller sagt noe negativt om jeg traff deg.

Jeg liker ikke lær, men det er ikke dermed sagt at det er ok å rope det ut til de som bruker det.

Utrolig at det finnes slike mennesker, men hev deg over de og vær deg selv!!!

Har ikke noe med seksualiteten din å gjøre dah. Men det du velger å ha på deg gjør at du skiller deg ut. Og da ser vi på deg. Sånn er det. Som han jeg så i byen i dag som gikk kledd som en cowboy.

Klart vi kan se på, men hvorfor og hvordan kan mennesker få seg til å slenge dritt til andre?? Jeg syns det er et mysterium! Skjønner ikke at det går an!

• 2 uker senere...
Gjest Tummlerummle

Nå har jeg ikke hørt uttrykket "lærhomse" før, men jeg tillater meg å svare likevel ;)

Når det gjelder homser generelt har jeg faktisk det motsatte inntrykket: De fleste damer eeeelsker homser! Homser kan nemlig bli de aller beste guttevenner, som ikke tenker sex slik som mange hetrofile guttevenner gjør, skjult bak "vennefasaden".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...