Gjest Litt stolt kanskje Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjæresten og meg ble sammen enige om å gjøre det slutt for et par uker siden. Det var hans i intiativ, men jeg var forsåvidt enig. Vi ble enige om å være en stund fra hverandre, men at vi fortsatt kunne være gode venner og at vi etterhvert vil kunne ta opp vennskapet og kanskje finne på ting sammen igjen. Etter snart en måned, så kjenner jeg mer og mer på at det nok var lurt at vi gjorde det slutt. Men savner ham jo og lurer veldig på hvordan det går med ham. Jeg har klart å la være å skrive sms eller ringe ham siden bruddet, men nå er talmodigheten min snart slutt. Hvor lenge er "en stund"? Ville dere ventet enda lengre med å ta kontakt eller burde jeg kanskje ikke ta kontakt i det hele tatt og heller la han ta intiativet her også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384589-bruddpause-n%C3%A5r-ta-kontakt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.