Gå til innhold

Vondt i kjeven når jeg vender på hodet

Anbefalte innlegg

Gjest Meg:0))

Hei!

Lurer på hva det kan være? Når jeg vender hodet, slik at kjeven treffer krage/ hals på genseren etc, gjør det vondt under kjevebenet. Har kjent etter kuler etc, men finner at jeg har en kul som er helt identisk med en liten kul under andre kjevebein.

Imidlertid har jeg et skikkelig munnskold, kan det forårsake slik smerte????

Blir redd for at det skal være kreft og andre skumle ting, men har ingen hovne lymfeknuter hverken på hals, under armer eller lysker, og de kulene under kjevene er små og flyttbare, og det virker ikke som de er ømme, det er mer selve kjeven... merkelig!!! >Noen som har opplevd lignende??

Fortsetter under...

Om dette dukket opp samtidig med munnskoldet ville jeg valgt å tro at dette har noe med det vonde i kjeven å gjøre. dette i . Ut i fra det du beskriver er det ingen grunn til at du skal vurdere dette til å være alvorlige ting som kreft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...