Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig en annen som ser det som meg ;-)

Altså - til ts: Jeg sier ikke at det er sånn at du provoserte med vilje, eller at han definitivt er en kjernekar - jeg åpner bare opp for at det muligens ikke er så svart/hvitt som alle andre ser det her..

Og så synes jeg det er litt spesielt at hvis en mann er lei seg og gråter etc eller er gretten pga smerter, så er han en sutremikkel som man bare skal bli kvitt. En kvinne hadde fått mer sympati, tror jeg... (Jeg tok liksom utgangspunkt i at ts faktisk var glad i fyren)

Hei,

Dette er helt utfor saken, men vet du hva Katt-ja er på russisk?

- Kat-R ( sparer 2 bokstaver, men den R må speilvendes over).

Morsomt?

Uansett et fint navn ;-)

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• JogT

25

• Katt-ja

12

• PieLill

11

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen

Enig, selv om det også finnes andre ting i denne historien som nok gjør det like greit at de går hver til sitt - men jeg synes det er viktig at man klarer å se sin egen rolle også...

Jeg er helt enig i at det virker som om det er mye rart rundt denne mannen, og at de to antagelig ikke passer sammen.

Men når JogT trekker frem spesielt denne middagssituasjonen, er det greit å kommentere på den.

Jeg får litt samme følelse når jeg leser dette som når jeg ser luksusfellen. Føler at jeg har ordna livet ganske ok tross alt :)

Hele opplegget høres teit ut. Ok, du lager middag. Du hiver innpå maten, muligens for å være færdig før han kommer som en slags straff (men det blir bare spekulasjon). Han kommer hjem og er sur for du har spist middagen. Så langt noe som kunne skjedd de beste på en dårlig dag.

Men så skal dere selge huset og gå fra hverandre pga dette ?? Milde himmel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...