Gå til innhold

Føflekk

Gjest Utvekslingsstudent

Anbefalte innlegg

Gjest Utvekslingsstudent

Hei, i over ti uker nå har det klødd veldig på samme sted i bakhodet. Kløen har ikke blitt værre eller bedre siden. Tenkte først at det kunne hvere noe jeg reagerte på siden jeg akuratt hadde flyttet ut av Norge for et år. Av og til svir det, og kommer en type veske ut av huden. Og nå for noen dager siden oppdaget jeg at i midten av området det klør er en føflekk, har ikke sett den (siden den er i bakhodet), men den kjennes anderledes ut. Den ene siden kjennes mer kantet ut enn den andre. Er det noe jeg burde sjekke med legen, eller er det noe helt normalt? Og eventuelt, hvis jeg må gjøre noe, anbefaler du å reise hjem til Norge? Er i USA, 16 år på utveksling

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384803-f%C3%B8flekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...