Gå til innhold

Blødning og livmor som ligger langt ned

Anbefalte innlegg

brus1365380511

Er i uke 19 nå. I uke 17 begynte jeg å få brunlig utflod, dette har vedvart. Har hatt noen dager der dette har opphørt. Ringte og spurte jordmor som sa at så lenge det ikke var fiskt blod så var det ingen fare. I uke 18 begynte jeg å blø etter samleie, friskt blod, men kanskje en anelse mørkere i fargen enn ved mensturasjon. Det stoppet etter to timer, det var ikke en veldig kraftig blødning, men det kom en del på papiret som var godt synlig, og i trusa. Dette skjedde kvelden før det var ultralyd på sykehuset, så neste dag så alt fint ut med babyen i magen.

Men morkaken lå litt langt ned og den var foranliggende mener jeg hun sa. Jeg må tilbake i uke 32 for å sjekke om den har trukket seg opp, noe hun regnet med at den kommer til å gjøre. Hun sa at det bare var en liten flik som lå langt ned. Nå har jeg brun utflod daglig, etter at denne blødningen kom, over en uke nå. Var hos jordor i dag som fant fosterlyden.

Nå er jeg litt engstelig for å ha sex igjen. Redd for å begynne å blø igjen. Fikk beskjed av jordmor i dag om å droppe løpeturer med høy puls og løfte tungt. Men jeg spurte ikke om hvordan det er å ha sex. Er det ingen fare å ha sex, eller burde jeg holde meg unna til eventuelt morkaken har trukket seg lengre opp? Fikk beskjed om å ta kontakt dersom jeg begynte å blø. Men tør ikke helt utfordre "skjebnen" å ha sex igjen. Har jo allerede brun utflod av å ta det rolig. Noen som vet?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...