Gå til innhold

Jeg har sopp.

Anbefalte innlegg

Gjest Rainboww

Det klør veldig mye bare av å har vært nær kjønnsleppene mine. Bare av å smøre krem. Og når det først begynner å klø, klør det.

Jeg og kjæresten min hadde veldig mye sex forrige uke, og jeg var ikke alltid like våt som det jeg burde ha vært. Ettersom jeg var så sår, men fortsatt ville sugde jeg han så det ble litt våtere(vi brukte ikke kondom). Dagen etter vi ga oss med dette hovnet de indre kjønnsleppene mine veldig opp, og ble rosa(de er vanligvis veldig mørke), så kom kløingen. Kjæresten min hadde også kløe, men det kunne også være på grunn av intimbarbering.

Kan jeg ha fått sopp av dette? Kan han ha sopp?

Det har også klødd tidligere, men ikke like mye som nå, pluss at jeg har klumpete utflod.

Jeg bruker string, har ikke brukt bind på over et år, har intimbarbert i tre år.

Hvordan vet jeg at jeg ikke har vaginal sopp? Og hvis jeg kanskje har det, hjelper det å smøre krem utenpå?

Hvor skal jeg smøre kremen?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384817-jeg-har-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...