Gjest HHP58 er tannløs. Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fikk 8-10 sprøyter i dag oppe på høyre side.Det verste med hele behandlingen,var at det tok 105 minutter og at sprøyten smaket helt forferdelig både sterkt og bittert. At tannlegen slet i 45 minutter med en jeksel var ikke så plagsomt,som at jeg fikk krampe i høyre benet.Han måtte borre flere ganger og han fikk ut bare biter av denne tannen i begynnelsen.Han fikk den ut til sist. De 3 andre var mye enklere siden 2 av det bare var røtter og 1 jeksel var nesten hel.1 fortann,1 hjørnetann og en jeksel (2 jeksler tilsammen) Var det de mange sprøytene,eller 5 Paralgin Forte som gjorde meg svimmel? (2 på apoteket og 3 hjemme ca kl 15.00) Jeg måtte sy og fikk 3 sting.Ett for hver av de forreste tennene. Forsøkte å sove middag fra kl 16.30-17.30 uten hell.Nå er kl 01,18 og senga er neste.Jeg er såpass trøtt at jeg regner med å sovne momentant. Jeg spiste ikke middag i dag pga manglende tenner oppe,men 4 brødskiver og frokostblanding senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384846-trukket-4-tennersvimmel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Så bra at du ha kommet deg til tannlegen :-) ''Var det de mange sprøytene,eller 5 Paralgin Forte som gjorde meg svimmel? (2 på apoteket og 3 hjemme ca kl 15.00)'' Det var nok ikke sprøytene. De virker lokalt under tanntrekkingen og virkingen forsvinner i løpet av et par timer. Vil tro at det heller var paralgin forte og/eller det psykiske som gjorde at du ble svimmel. Du har sikkert grudd deg for tanntrekkingen, og det er jo en lettelse å få slikt overstått. 5 paralgin forte i løpet av få timer var vel forresten veldig mye? Håper dagen din i dag blir god! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384846-trukket-4-tennersvimmel/#findComment-3403200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ikke selve sprøytene tenker jeg, men det at du trakk tennene som jo er en belastning på kroppen. I tillegg kan så mange PF gi svimmelhet. Kroppen din er nok rett og slett sliten. Ta det med ro en dag og to. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384846-trukket-4-tennersvimmel/#findComment-3403250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Så bra at du ha kommet deg til tannlegen :-) ''Var det de mange sprøytene,eller 5 Paralgin Forte som gjorde meg svimmel? (2 på apoteket og 3 hjemme ca kl 15.00)'' Det var nok ikke sprøytene. De virker lokalt under tanntrekkingen og virkingen forsvinner i løpet av et par timer. Vil tro at det heller var paralgin forte og/eller det psykiske som gjorde at du ble svimmel. Du har sikkert grudd deg for tanntrekkingen, og det er jo en lettelse å få slikt overstått. 5 paralgin forte i løpet av få timer var vel forresten veldig mye? Håper dagen din i dag blir god! Med 8-10 sprøyter kan man jo forestille seg hvilke smerter jeg ville fått uten noe.Tok 2 på apoteket og 2 når jeg kom hjem.Tok en før jeg la meg,men sov meget dårlig i natt og tok opp Obame/Romney fra 03.00-ca 04.00 Har hatt forstoppelse siden i går og begynner å lure på om det ikke er normalt å gå på do 1-3 gr i døgnet?Kanskje jeg må gå meg en lengre tur for å sette igang fpordøyelsen? Har spist en stor tallerken frokosblanding både i går og i dag,det setter vanligvis fart på magen,men kanskje jeg bare har spist for lite? Med tenner bare nede får man ikke i seg skorper og kjøttpålegg. Tipper det blir rekesalat,peanutsmør,kaviar og syltetøy i dag,og jeg fjerbner skorpene.Det blir da 4 skiver uten skorper,mens jeg spiste 3 før.Forsøker å få i meg 3-4 måltider per dag. Er fremdeles svimmel,sa jeg skal gå meg en tur og ta med meg en vannflaske og 2 paralgin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384846-trukket-4-tennersvimmel/#findComment-3403328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.