Gjest i motsetning til et forhold Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Inspirert av mange tråder i det siste hvor kvinnen tydeligvis ønsker mer enn mannen. Altså et "forhold" der kvinnen er forelsket, ønsker et forhold, mens mannen tydeligvis kun dukker opp når han vil ha sex og vil ikke forplikte seg til "noe mer". Er det ikke ganske vanlig - at kvinner flest ikke er på utkikk etter kun sex, men et forhold? Eller er det mange kvinner som ønsker bare sex? % vis mellom kjønnene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384862-hvor-vanlig-er-det-at-kvinner-%C3%B8nsker-ons/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det kan godt hende det er vanligere blant menn enn blant kvinner å være interessert i sex uten forpliktelser. Samtidig tror jeg at også menn er ute etter "noe mer" hvis de blir skikkelig forelsket. Og dermed kan man få feil inntrykk etter alle disse historiene som ender med at mannen takker for seg etter å ha fått kvinnen til sengs. Hun var kanskje ikke den rette for ham. Kvinner har lett for å spørre hva som er feil med dem, men det er ikke det som er poenget. Det trenger ikke å være noe med personen som er feil, men det hender at den første interessen tar feil. Og jeg har observert en del menn som flyr søkende fra blomst til blomst i flere år og er skikkelig rundbrennere - men så forelsker de seg og flagget går rett til topps. Og ikke noe mere tull med andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384862-hvor-vanlig-er-det-at-kvinner-%C3%B8nsker-ons/#findComment-3403396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stadig optimistisk Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det kan godt hende det er vanligere blant menn enn blant kvinner å være interessert i sex uten forpliktelser. Samtidig tror jeg at også menn er ute etter "noe mer" hvis de blir skikkelig forelsket. Og dermed kan man få feil inntrykk etter alle disse historiene som ender med at mannen takker for seg etter å ha fått kvinnen til sengs. Hun var kanskje ikke den rette for ham. Kvinner har lett for å spørre hva som er feil med dem, men det er ikke det som er poenget. Det trenger ikke å være noe med personen som er feil, men det hender at den første interessen tar feil. Og jeg har observert en del menn som flyr søkende fra blomst til blomst i flere år og er skikkelig rundbrennere - men så forelsker de seg og flagget går rett til topps. Og ikke noe mere tull med andre. Tror det har noe med hva man er ute etter... Jeg er ute etter å finne noen å dele livet med, og har også denne innstillingen når jeg møter noen. Noen interesserer jeg meg mer for enn andre... Jeg har også måttet ende en relasjon der mannen har fått føleleser, men ikke jeg... Jeg var ikke kun ute etter sex, men jeg fikk ikke "rette" føleleser... Men har selvfølgelig også møtt menn som virker å være kun ute etter sex, men tror i grunnen at mange damer er det også... Det er kanskje flest damer som skriver og snakker om slikt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384862-hvor-vanlig-er-det-at-kvinner-%C3%B8nsker-ons/#findComment-3403441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tror det har noe med hva man er ute etter... Jeg er ute etter å finne noen å dele livet med, og har også denne innstillingen når jeg møter noen. Noen interesserer jeg meg mer for enn andre... Jeg har også måttet ende en relasjon der mannen har fått føleleser, men ikke jeg... Jeg var ikke kun ute etter sex, men jeg fikk ikke "rette" føleleser... Men har selvfølgelig også møtt menn som virker å være kun ute etter sex, men tror i grunnen at mange damer er det også... Det er kanskje flest damer som skriver og snakker om slikt.. Den gang jeg gikk løs, var jeg aldri på jakt etter kjæreste, men var åpen for det meste. Jeg kan heller ikke huske at dette med ons var noe som var bevisst eller planlagt. Vi sauma i hop på fest, gikk hjem sammen og hadde det fint. Der og da ble det sjelden avtalt noe mer, men ofte ble vi kjærester neste gang vi traff hverandre. Vi kalte det å være sammen for en kveld hvis det ikke ble noe mer. Onge night stand kom vel først inn i språket etter at jeg la opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384862-hvor-vanlig-er-det-at-kvinner-%C3%B8nsker-ons/#findComment-3403811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg må bare innrømme at det jeg savner mest fra singellivet i gamle dager, er noen fine, uforpliktende one night-stands. Jeg er i et godt forhold og det er ikke verdt å bytte det bort, altså. Men jeg likte ONS. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384862-hvor-vanlig-er-det-at-kvinner-%C3%B8nsker-ons/#findComment-3404373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.