Gå til innhold

Urinprøve som ikker er ok.....

Anbefalte innlegg

Har nå de to siste gangene hos jordmor fått utslag på urinprøven om at jeg har blærebetennelse......Har ikke dette.....som jeg vet i allefall, har aldri hatt det før og har ikke vondt noe sted nå heller. Hva kan dette være, kan det være en annen infeksjon / toxoplasmose eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38489-urinpr%C3%B8ve-som-ikker-er-ok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Hei!

Jeg er gravid i 33. uke og har hatt fire blærekatarrer (urinveisinfeksjoner) uten å merke noe til det. Ingen svie, ingen kløe, intet ubehag. Men jeg har blitt medisinert med penicillin hver gang uten at det da hjalp. Ikke ble jeg kvitt "skitten" før jeg prøvde homeopat og fikk noen små piller av henne. Mulig det er helt tilfeldig, men blærekatarren er plutselig borte! Så kanskje du bør prøve det, før evt. blærekatarr får "satt seg"?!!

Lykke til!

Trine Endsjø, jordmor

Det kan godt tenkes at urinen din er noe forurenset uten at du har symptomer på urinveisinfeksjon. Det er helt sikkert ikke hverken toxoplasmose eller andre infeksjoner som gir utslag på urinen. Du bør spørre jordmor om de kan ta en dyrkning av urinen for å finne ut om det slik oppvekst av bakterier at det skulle være nødvendig med behandling. Det hender ofte at man har litt forurenset urin uten at det er tegn på urinveisinfeksjon som må behandles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...