Gå til innhold

Bror/søster-forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis han vil ha deg som elskerinne, kan det umulig være et bror/søsterforhold.

De fleste menn bør ønske å ha sin kone/samboer/kjæreste som elskerinne. Hvis ikke, er det ikke et kjæresteforhold.

Jeg tolket det som han ville ha en elskerinne ved siden av jeg:)

Gjest vanskelig forhold

De fleste menn bør ønske å ha sin kone/samboer/kjæreste som elskerinne. Hvis ikke, er det ikke et kjæresteforhold.

Hva er din definisjon av "bror/søster-forhold"?

Gjest vanskelig forhold

Et nært og langvarig positivt forhold uten så mye som et milligram erotisk innhold.

Ok vårt forhold er ikke engang positivt, det innholder mye negativ og sex har jeg ikke lyst på , bare han, men jeg har mistet lysten pga. atferden hans. Jeg er lei men han slipper meg ikke løs og han vil heller ikke gjøre noe for å bedre det.

Annonse

Ok vårt forhold er ikke engang positivt, det innholder mye negativ og sex har jeg ikke lyst på , bare han, men jeg har mistet lysten pga. atferden hans. Jeg er lei men han slipper meg ikke løs og han vil heller ikke gjøre noe for å bedre det.

Ingen trenger å slippe deg. Du kan gå selv.

'' Jeg er lei men han slipper meg ikke løs og han vil heller ikke gjøre noe for å bedre det.''

Men du er da ikke avhengig av at han slipper deg løs? Du kan jo selv velge når som helst å avslutte forholdet (enten du snakker om et samboerskap eller ekteskap)?

Synes forøvrig du skriver litt kryptisk, er f.eks. vanskelig å forstå hva du mener med at han ikke slipper deg løs og at du har prøvd å gå. Hva hindrer deg?

Toillbaill. Er det ikke lett lesbart at ts ønsker en partner, med alt det dét innebærer? Det at typen har lyst på tilgang til sex trenger ikke bety at han har lyst til å opptre/ være/ infri som kjæreste vel?

Toillbaill. Er det ikke lett lesbart at ts ønsker en partner, med alt det dét innebærer? Det at typen har lyst på tilgang til sex trenger ikke bety at han har lyst til å opptre/ være/ infri som kjæreste vel?

Jeg har ikke skrevet at han er den perfekte kjæreste. Jeg skrev at det er naturlig og ønskelig at en ektefelle/samboer/kjæreste har ønske om sex med sin partner. Det er positivt - ikke negativt.

Gjest vanskelig forhold

'' Jeg er lei men han slipper meg ikke løs og han vil heller ikke gjøre noe for å bedre det.''

Men du er da ikke avhengig av at han slipper deg løs? Du kan jo selv velge når som helst å avslutte forholdet (enten du snakker om et samboerskap eller ekteskap)?

Synes forøvrig du skriver litt kryptisk, er f.eks. vanskelig å forstå hva du mener med at han ikke slipper deg løs og at du har prøvd å gå. Hva hindrer deg?

Jeg vil ikke være ansvarlig for hans død, det barn og andre forpliktelser hindrer meg i å gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...