Gå til innhold

mgwWjNCedtcgTP

Anbefalte innlegg

Gjest nQlCfovguWm

sier:Haha, jeg kunne ikke ve6rt mer uenig. Men ne5 er jo jeg medlem i Hf8yre, se5 det slluke vel bare mangle :P Jeg er for privatisering fordi jeg mener folk skal fe5 lov til e5 ha et valg. d8nsker man e5 unnge5 sykehuskf8ene, se5 kan man betale for e5 fe5 behandling med en gang ved et privat sykehus. Ff8ler man at oppff8lgingen av barna pe5 skolen er for de5rlig, hvorfor ikke undersf8ke om barna fe5r bedre oppff8lging av le6rerne ved en privatskole? Jeg mener ogse5 at det bf8r e5pnes opp for e5 opprette private sykehjem der de eldre kan kjf8pe sin leilighet og fe5 den pleien og omsorgen de trenger. Det utgjf8r jo egentlig ingen forskjell, for de eldre me5 jo betale for pleie pe5 sykehjemmene som er eid av kommunen (staten) uansett. Ne5r det kommer til skatt (hovedgrunnen til at jeg meldte meg inn i Unge Hf8yre) mener jeg det er feil e5 mene at de som tjener mest/har stor formue jobber mindre enn Ola og Kari Nordmann. Det er jo en grunn til at de har kommet dit de er i dag og jeg mener det er feil e5 straffe dem med f8kte skatter og avgifter for alt det arbeidet de har lagt ned. Disse menneskene har gjerne arbeidet 24/7 i mange e5r for e5 faktisk ha den inntekten og formuen de har i dag, mens nordmenn med gjennomsnittsinntekten jobber fra 8 16. Jeg mener ogse5 at formueskatten er kriminell. Staten burde ikke ha rett til e5 skatte av penger som allerede har blitt skattet bare fordi sifferet pe5 bankkontoen har oversteget en spesiell sum. Man er ikke rik selv om man har en formue pe5 400.000, og jeg mener det blir feil e5 skatte enda mer.Jeg har ikke noe i mot innvandring, men synes Norge kan ve6re litt strengere pe5 hvem de tar inn og hvem de sender ut. I stedet for e5 sende ut uskyldige kvinner og barn (og selvff8lgelig menn), kunne Norge heller ha sendt ut de uten oppholdstillatelse som fyller opp fengslene ve5re.Oi, dette ble en lang kommentar. Hehe :) 0 0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385175-mgwwjncedtcgtp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...