Gå til innhold

Hva kan jeg ta for en brukt kjøkkeninnredning?

Anbefalte innlegg

Gjest restaurering på gang...

Skal skifte kjøkkeninnredning og skal forsøke å få solgt den jeg har, men vet ikke hva jeg skal ta i pris. Den er fra begynnelsen på 2000 tallet, er veldig pent brukt, ingen synlige slitasjer, HTH-kjøkken i bjørk og kostet ny den gang 60.000 kr.

Noen som har en ide?

Fortsetter under...

Min bror kjøpte nylig et brukt kjøkken på finn. Vedkommende som solgte hadde satt prisen til 35000, noe min bror syntes var for mye, så han fulgte med ei stund. Når tiden nærmet seg for at selgeren skulle motta sitt nye kjøkken, ble presset om å bli kvitt kjøkkenet større, og han satte ned prisen. Da prisen var satt ned til 12000, slo broderen til, og han var veldig fornøyd.

Når alt kommer til alt, så er det hva folk er villige til å betale som bestemmer prisen.

Ei venninne av meg valgte å sette prisen høyere enn hun trodde at noen ville betale. Da var det noen som prutet, og kjøpte for den prisen hun trodde hun ville få. Hun var fornøyd, og kjøperen var fornøyd for han fikk lavere pris.

Så det er bare til å prøve seg :-) Lykke til med salget!

Gjest restaurering på gang...

Se på finn og se om du finner noe tilsvarende og hva prisene ligger på. Bjørk er vel ikke akkurat in for tiden, er det?

Det er derfor vi bytter, er så lei bjørk. Men da vi var å så etter nytt kjøkken var jeg overrasket at de ennå selger bjørk, da det var flere utstillinger av det, så da tenkte jeg at det er håp om å få solgt :-)

Gjest Elextra

Det er derfor vi bytter, er så lei bjørk. Men da vi var å så etter nytt kjøkken var jeg overrasket at de ennå selger bjørk, da det var flere utstillinger av det, så da tenkte jeg at det er håp om å få solgt :-)

Synes bjørk er fint, jeg :).

Jeg ville uansett ikke byttet kjøkken bare fordi jeg var lei av frontene. En kan jo både bytte ut fronter og male de som er.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...