Gå til innhold

Kjønnsvorter som klør!!

Anbefalte innlegg

Gjest Luciiii

Hei! Jeg er en jente på 18 år som før sommeren en gang fikk kjønnsvorter.. Nå etter sommeren gikk jeg til helsesøster og fikk utskrevet Wartec som jeg har brukt rundt 3 ganger nå.. Har en kjønnsvorte innenfor anus som klør veeeldig nå etter kuren og som enda ikke har blitt borte (sikkert fordi den er litt større enn de andre var!).. Jeg tror kanskje jeg har fått et sår på den også fordi wartec har tørket den veldig ut.. Av og til kan det komme en helt intens kløe som gjør at jeg må klø mer! Hvorfor er det sånn? og er det noe jeg kan gjøre for og få det til og stoppe? Kanskje det hjelper med å smøre mer wartec på, eller gjør det det bare verre?

Jente 18.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385272-kj%C3%B8nnsvorter-som-kl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo en kjønnsvorte der, og det har aldri klødd før etter behandlingen.

Det er sikkert en plass der den vanskelig gror og som kjent klør det jo gjerne når noe gror (eller er det bare tull?). Hør på apoteket om de har noe kløstillende til deg?

Gjest Luciiii

Det er sikkert en plass der den vanskelig gror og som kjent klør det jo gjerne når noe gror (eller er det bare tull?). Hør på apoteket om de har noe kløstillende til deg?

Det meste klør når det gror tror jeg også.

Men jeg har merket noe slags hvite klomper lengre ned i anus, men de beveger ikke på seg som jeg kan se, kan hende dette er noe som skal være der, men ble litt usikker. Kan man se mark hvis man har det? og er de store? hvis de ikke er store, så tror jeg ikke at jeg har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...