Gå til innhold

Må jeg til legevakt igjen? Haster

Anbefalte innlegg

Gjest Menssmerter igjen

Jeg har nå blitt verre, har begynt å brekke meg hele tiden og det som kommer opp er mørke gult.

Hadde også veldig mye brunt i trusa som så ut som blod (har ikke mensen).

Har en kul på magen rett over navlen som har vokst litt det siste døgnet.

Almenntilstanden er veldig dårlig og jeg klarer ikke annet enn å ligge i sengen.

Øynene er nesten igjen og jeg begynner å bli bleik i ansiktet.

Det er også ubehagelig å bevege på magen da det skjennes ut som noe beveger seg inni der.

I går kveld pinte jeg meg igjennom flere timer med smerter helt nede i kjønnsorganet og til tider i øvre del av magen.

Jeg fikk ikke sove før i ca 5 tiden om morgenen.

Da var jeg helt utslitt av å ligge å vri meg.

Legen sa at hvis det ble verre eller ikke bedre etter 1 til 2 dager skulle jeg innleggest.

Høres det lurt ut å bare ta det legevaktsbesøket nå?

Holdt på å svime av i går.

Håper på svar:)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385280-m%C3%A5-jeg-til-legevakt-igjen-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Menssmerter

Jeg synes du kan ringe legevakten med en gang, ikke noe å vente med. Lykke til!

Takk for begge svar:) Har ringt nå, men dem åpnet ikke før 15.15 og det var da noen minutter igjen.. Men skal prøve igjen om ca 5 min.. Takk for at dere oppmuntrer meg til å ta i mot hjelp:) Ellers hadde jeg sikkert ikke kommet meg til lege.

Men hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bil, ikke har penger og allmenntilstanden er dårlig.. hvordan kommer jeg meg til lege? Har ingen som kan kjøre meg!

Gjest Cinnamongirl

Takk for begge svar:) Har ringt nå, men dem åpnet ikke før 15.15 og det var da noen minutter igjen.. Men skal prøve igjen om ca 5 min.. Takk for at dere oppmuntrer meg til å ta i mot hjelp:) Ellers hadde jeg sikkert ikke kommet meg til lege.

Men hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bil, ikke har penger og allmenntilstanden er dårlig.. hvordan kommer jeg meg til lege? Har ingen som kan kjøre meg!

Jeg syns virkelig du burde innlegges. Håper du har fått snakket med legevakten og at de evt har fått sendt noen til å hente deg.

Skulle ha kjørt deg selv om jeg bodde i nærheten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...