Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en mann på 63 år som har hatt et bra seksliv inntil ca 2-3 mnd siden . I denne perioden hadde vi sex inntil 3 ganger pr dag. Men på slutten av dennne tiden hadde jeg litt vont (sprengning i peneis ved ereksjon) Senere viser det seg at når deler av penis er stiv mens resten er slapp,og med en bøy oppover ca fra midten. Har da etter dette mistet lysten .Lurer da på hva dette skyldes. Har i det dagelige ingen problemer med vannlating ,ellers er prostata sjekket for kort tid siden , Allt med dette er ok. Har ikke vont i penis i ikke erigert tilstand. Kan i samtidig fortelle at jeg i di siste 2 år har hvert under sterk psykisk press etter en opprivende skifte etter skilsmisse.Som om dette ikke var nok ble min nåverende samboer rammet av hjerneblødning ( dette gikk til slutt veldig bra , ble helt frisk) for deretter å få brystkreft . Hun er nå under sellegiftbehandling. Jeg er usikker om dette kan ha noe med mitt problem å gjøre. Føler meg psykisk meget sterk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385306-inpotens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...