Gå til innhold

Nedsatt sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym jente 23 år

Hei. Jeg har en samboer som jeg er veldig glad i, men sex lysten har ikke vært der på mange år, og det har ført til en del krangler her i huset. Har nå gått på Mercilon i 4-5 år, begynte først med loette. Etter at jeg begynte på dem har jeg hatt nedsatt sexlyst. Nå har jeg glemt å ta dem ut fra apoteke på en stund å jeg og min samboer har hatt ubeskyttet sex ved å bare hoppe av i svingen noe jeg vet ikke er så lurt, i de siste dagene har vi også brukt kondom. Det er ca 6 uker siden jeg ikke har tatt p-pillene mine og sex lysten har økt betraktelig. Den er som i starten av vårt forhold for 6 år siden. Dette er noe jeg ikke vil miste igjen. Skal fortelle litt om min sykdomshistorie de siste 2 årene. Alt startet med nyrestein som de brukte fryktelig lang tid på å finne. Da jeg ble kvitt denne så tok det ikke lang tid før jeg måtte dra til legen med store mageproblemer og de brukte rundt 1 år med å finne ut at jeg har fått glutenintolleranse, laktoreintolleranse og intolleranse for fisk. Fikk resultatet på dette i vår. I vinter så kræsjet jeg med min bil og bristet brystbeinet pga bilbeltet, noe som de holder på å utforske nå for det blir ikke bra. Jeg tror selv at min sykehistorie har noe med sex lysten å gjøre, men kan ikke utelokke dette heller. Problemet startet jo egentlig før den tid. Sex lysten dalte ganske så fort neddover like etter jeg begynte på Mercilon. Finnes det noen annen prevensjon som fungere bedre i forhold til sex lyst? Har sett litt på p-stav? Trenger virkelig hjelp til dette. Har ikke lyst til å bli gravid og kondom kan ikke vær den eneste løsningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385334-nedsatt-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...