Babette Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Dette handler om å gå bak ryggen til kjæresten sin, og det er ikke greit under noen omstendigheter. Du _vet_ at han treffer sin eks. ''Du _vet_ at han treffer sin eks.'' Ja, men det er nok ikke alt jeg vet. Han er også sånn at hvis han frykter bråk, lar han være å fortelle. F. eks. var det en episode i starten av froholdet vårt, da han først var hjemme hos meg en kveld, før han dro hjem til seg selv, og sa at han var trøtt og skulle legge seg. Dagen etter var vi i byen. På en kafé kom ei dame som var veldig interessert i ham bort, klappet ham på armen og sa at det var koselig i går. Da måtte jeg selvsagt spørre hva dette skulle bety, og han måtte ut med at han fikk et innfall og gikk ut for å ta et par øl kvelden før, i stedet for å legge seg. Der kom han i snakk med denne dama. Hvorfor fortalte han ikke dette til meg? Fordi han visste at jeg ikke ville like at han hadde drukket øl med henne. Han håpet dette kunne forbigås i stillhet, men så kom hun altså og ødela den planen. Han var og er overhodet ikke interessert i henne, men han fryktet min reaksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hhtu Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 ''Du _vet_ at han treffer sin eks.'' Ja, men det er nok ikke alt jeg vet. Han er også sånn at hvis han frykter bråk, lar han være å fortelle. F. eks. var det en episode i starten av froholdet vårt, da han først var hjemme hos meg en kveld, før han dro hjem til seg selv, og sa at han var trøtt og skulle legge seg. Dagen etter var vi i byen. På en kafé kom ei dame som var veldig interessert i ham bort, klappet ham på armen og sa at det var koselig i går. Da måtte jeg selvsagt spørre hva dette skulle bety, og han måtte ut med at han fikk et innfall og gikk ut for å ta et par øl kvelden før, i stedet for å legge seg. Der kom han i snakk med denne dama. Hvorfor fortalte han ikke dette til meg? Fordi han visste at jeg ikke ville like at han hadde drukket øl med henne. Han håpet dette kunne forbigås i stillhet, men så kom hun altså og ødela den planen. Han var og er overhodet ikke interessert i henne, men han fryktet min reaksjon. OK, du synes ikke det er greit :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 OK, du synes ikke det er greit :-) Når det gjelder omgang med eksen synes jeg det meste er greit, fordi jeg vet at det er dødt mellom dem. Og det var det som var hovedtema her. Når det gjelder andre damer, trenger jeg ikke å vite om alle han er i kontakt med. Men jeg innrømmer glatt at jeg ikke var så happy for nevnte episode da den kom fram i lyset. Men jeg satte ikke forholdet på vent eller vurderte å dumpe ham, overhodet ikke. Og jeg skjønner godt at han ikke fortalte noe frivillig, det ville ikke jeg ha gjort i tilsvarende situasjon heller hvis han var sjalu. Dama brukte ofte å slenge seg ned på fanget hans rett foran nesa på meg, og jeg ønska henne dit pepperen gror. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hhtu Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Når det gjelder omgang med eksen synes jeg det meste er greit, fordi jeg vet at det er dødt mellom dem. Og det var det som var hovedtema her. Når det gjelder andre damer, trenger jeg ikke å vite om alle han er i kontakt med. Men jeg innrømmer glatt at jeg ikke var så happy for nevnte episode da den kom fram i lyset. Men jeg satte ikke forholdet på vent eller vurderte å dumpe ham, overhodet ikke. Og jeg skjønner godt at han ikke fortalte noe frivillig, det ville ikke jeg ha gjort i tilsvarende situasjon heller hvis han var sjalu. Dama brukte ofte å slenge seg ned på fanget hans rett foran nesa på meg, og jeg ønska henne dit pepperen gror. Temaet var vel dette med gå bak ryggen på kjæresten..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Temaet var vel dette med gå bak ryggen på kjæresten..... ''Temaet var vel dette med gå bak ryggen på kjæresten..... '' Leser du overhodet hva Babette skriver? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nå overdramatiserer du voldsomt. Å la være å fortelle at ekskona skal være med på turen er da ikke å bygge forholdet på en løgn! Det står ingen steder i innlegget at han har løyet om noe som helst. Og jeg tipper at barna var glad for at begge foreldrene var med. Hvilket er poenget her. Dette handler ikke om kjæresten i det hele tatt. ''Å la være å fortelle at ekskona skal være med på turen er da ikke å bygge forholdet på en løgn! Det står ingen steder i innlegget at han har løyet om noe som helst.'' Når han forteller at han skal reise, men unnlater å fortelle at ekskona også kommer, er det jevngodt med løgn. Løgn er ikke bare hva man sier, men også hva man ikke sier. Et forhold der man ikke er åpen og ærlig på slike ting, bygger på løgn. Nå valgte denne mannen i etterkant å informere kjæresten med dattera og ex til stedet. Slik at hun mistet også denne muligheten til å diskutere saken. ''Og jeg tipper at barna var glad for at begge foreldrene var med. Hvilket er poenget her. Dette handler ikke om kjæresten i det hele tatt.'' Her var det snakk om et voksent barn. Problemet er ikke _at_ han gjorde dette, men måten han gjorde det på. Om det å møte dattera sammen med ex var så viktig at det var noen han kom til å gjør uavhenig av hva kjæresten mente, fikk han stå for det overfor kjæresten. Så fikk kjæresten heller vurdere om hun kunne leve med det. Ble dette for mye for henne, ville det vært en ærlig uenighet mellom de to. Tålte ikke forholdet dette, var det uansett ikke liv laga. Poenget er at han ikke var nødt til å behandle kjæresten på en så nedrig måte for å kunne ivareta sitt forhold til en voksen datter. Blir man utsatt for noe slikt, er det naturlig å spørre seg hva mannen vil gjøre neste gang han forventer uenighet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Enn om det var en gammel onkel som ble med på turen, og som han ikke informerte om? Hadde det vært like ille? Antakelig ikke. Dermed handler dette om sjalusi. Kjæresten er sjalu på ekskona. Så kan hun spørre seg om det er grunn til det, og ut fra det hun forteller er det ikke det. Hun tror heller ikke at det er noe mellom dem eller at det har skjedd noe. Jeg kunne godt ha fortalt samme historie. Dette er sånt som kan skje når man trekkes mellom hensyn til barn, eks og ny kjæreste, og når man ikke liker konfrontasjoner. At folk av ulike årsaker lar være å fortelle dette eller hint er ikke noe nytt. Det tror jeg ærlig talt at det er mange som gjør. Like før min eks skulle flytte til sin nye kjæreste, var vi ute og spiste sammen og hadde det veldig hyggelig sammen, bare vi to. Dette er jeg temmelig sikker på at han aldri har fortalt henne. Er det også å gå bak ryggen? ''Antakelig ikke. Dermed handler dette om sjalusi. Kjæresten er sjalu på ekskona.'' All sjalusi er ikke uberettiget. Sniker man rundt, vil man selvsagt skape et inntrykk av at man har noe å skjule. Her har mannen satt hensynet til sin nåværede kjærestes følelser aller sist. Hadde han i stedet hatt ryggrad til å fortelle henne hva og hvorfor i forkant, kan det hende kjæresten syntes det var greit. Denne muligheten frarøvet han henne. Selv om du synes det er greit at man i et parforhold fører hverandre bak lyset, er det mange som ikke ønsker å leve med noe slikt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 ''Du _vet_ at han treffer sin eks.'' Ja, men det er nok ikke alt jeg vet. Han er også sånn at hvis han frykter bråk, lar han være å fortelle. F. eks. var det en episode i starten av froholdet vårt, da han først var hjemme hos meg en kveld, før han dro hjem til seg selv, og sa at han var trøtt og skulle legge seg. Dagen etter var vi i byen. På en kafé kom ei dame som var veldig interessert i ham bort, klappet ham på armen og sa at det var koselig i går. Da måtte jeg selvsagt spørre hva dette skulle bety, og han måtte ut med at han fikk et innfall og gikk ut for å ta et par øl kvelden før, i stedet for å legge seg. Der kom han i snakk med denne dama. Hvorfor fortalte han ikke dette til meg? Fordi han visste at jeg ikke ville like at han hadde drukket øl med henne. Han håpet dette kunne forbigås i stillhet, men så kom hun altså og ødela den planen. Han var og er overhodet ikke interessert i henne, men han fryktet min reaksjon. ''Ja, men det er nok ikke alt jeg vet. Han er også sånn at hvis han frykter bråk, lar han være å fortelle.'' Du synes det er greit å leve med en slik person. Jeg hadde blitt skrullete om min man ikke stolte nok på meg til å ta opp ting jeg kunne finne på å være uenig i eller mislike. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3411904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 ''Ja, men det er nok ikke alt jeg vet. Han er også sånn at hvis han frykter bråk, lar han være å fortelle.'' Du synes det er greit å leve med en slik person. Jeg hadde blitt skrullete om min man ikke stolte nok på meg til å ta opp ting jeg kunne finne på å være uenig i eller mislike. mvh ''Du synes det er greit å leve med en slik person.'' Det er mere enn greit. Han er verdens beste. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Temaet var vel dette med gå bak ryggen på kjæresten..... ''Temaet var vel dette med gå bak ryggen på kjæresten.....'' Ja, slik diskusjonen har utviklet seg. Men jeg er usikker på om trådstarter mener at det er bare det. Ville hun ha syntes det var greit å dra på tur med eksen hvis han hadde informert/spurt om hennes mening på forhånd? Sett fra hans ståsted: Hvis jeg spør om det er greit for henne og svarer nei, hva da? Lar jeg være å dra eller drar likevel og risikerer brudd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 ''Temaet var vel dette med gå bak ryggen på kjæresten.....'' Ja, slik diskusjonen har utviklet seg. Men jeg er usikker på om trådstarter mener at det er bare det. Ville hun ha syntes det var greit å dra på tur med eksen hvis han hadde informert/spurt om hennes mening på forhånd? Sett fra hans ståsted: Hvis jeg spør om det er greit for henne og svarer nei, hva da? Lar jeg være å dra eller drar likevel og risikerer brudd? ''Sett fra hans ståsted: Hvis jeg spør om det er greit for henne og svarer nei, hva da? Lar jeg være å dra eller drar likevel og risikerer brudd?'' Det kommer an på hvilken tillit han har til kjæresten sin og forholdet til henne. Og selvsagt hvilken ryggrad han er i besittelse av. Er det å treffe voksne barn sammen med ex-en et must for ham og totalt uakseptabelt for kjæresten, er ikke forholdet liv laga. Like greit å finne ut av det og slippe hverandre fri. Men det er slett ikke utenkelig at om han valgte å være mann nok til å si hva han planla og hvorfor, ville hun være generøs nok til å ikke bare akseptere det, men også gi sin 'velsignelse'. Denne muligheten utelukkes når han setter henne i en situasjon der hun ikke har noe valg. (Blir selvfølgelig det samme om det var hun som ville treffe barn sammen med ex og han som ikke hadde barn.) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 ''Sett fra hans ståsted: Hvis jeg spør om det er greit for henne og svarer nei, hva da? Lar jeg være å dra eller drar likevel og risikerer brudd?'' Det kommer an på hvilken tillit han har til kjæresten sin og forholdet til henne. Og selvsagt hvilken ryggrad han er i besittelse av. Er det å treffe voksne barn sammen med ex-en et must for ham og totalt uakseptabelt for kjæresten, er ikke forholdet liv laga. Like greit å finne ut av det og slippe hverandre fri. Men det er slett ikke utenkelig at om han valgte å være mann nok til å si hva han planla og hvorfor, ville hun være generøs nok til å ikke bare akseptere det, men også gi sin 'velsignelse'. Denne muligheten utelukkes når han setter henne i en situasjon der hun ikke har noe valg. (Blir selvfølgelig det samme om det var hun som ville treffe barn sammen med ex og han som ikke hadde barn.) mvh Hun skriver: ''2 barn, hvorav den yngste på 13 år bor delt hos mor og far. '' Det er altså ikke slik at begge barna er voksne. Og det kan godt ha vært barna som ønsket at begge foreldrene skulle være med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 ''Hadde DU likt det?'' Javisst, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med. Kjæresten min er mye sammen med eksen sin uten meg, han spiser av og til middag der sammen med en eller flere av ungene, de er i familieselskaper sammen osv. Like etter skilsmissen betalte han også noen regninger for henne. Og hun er ofte besøk hos hans familie, med eller uten barna. Jeg har ikke problemer med noe av dette. Og de snakker mye sammen på telefon, dvs. det er hun som ringer. Helt greit det også, jeg synes det er fint at han er en støtte for henne, hun sliter fortsatt selv om det har gått mange år siden de ble skilt. Han forsto også godt at jeg koste meg på mimrekvelden med eksen, de to kommer godt overens og kjente også hverandre fra før. ''Javisst, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med'' Dette skjønner jeg ikke. Dersom både nye og gamle syns det er ok hos dere, hvorfor mimret du og eksen bak ryggen på den nye kjæresten hans da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ''Javisst, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med'' Dette skjønner jeg ikke. Dersom både nye og gamle syns det er ok hos dere, hvorfor mimret du og eksen bak ryggen på den nye kjæresten hans da? ''Dette skjønner jeg ikke. Dersom både nye og gamle syns det er ok hos dere, hvorfor mimret du og eksen bak ryggen på den nye kjæresten hans da?'' Kjæresten (nå ektefelle) til min eks liker ikke at han og jeg har kontakt i det hele tatt. Situasjonen var slik: Min eks sto på flyttefot til sin nye, ca. 50 mil vekk. På dette tidspunktet var vi ferdig med å krangle, begge var lykkelig med nye partnere og jeg ønsket ham lykke tli i nytt forhold, ny jobb og nytt bosted. Siden stormen hadde lagt seg, klarte vi å kommunisere godt og hyggelig, og vi hadde lyst til å sette strek for 20 års ekteskap i en vennskapelig atmosfære. Derfor gikk vi ut og spiste middag, evaluerte årene som gikk og lo en del av gamle felles minner. Da sa han at han kom nok ikke til å nevne noe om denne kvelden til sin nye. OK, det er hans sak, tenkte jeg. Jeg gikk for øvrig ikke bak ryggen på noen. Min nye kjæreste syntes det var en god ide å "lukke" et langt kapitel på denne måten. For min del føltes det også veldig godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ''Dette skjønner jeg ikke. Dersom både nye og gamle syns det er ok hos dere, hvorfor mimret du og eksen bak ryggen på den nye kjæresten hans da?'' Kjæresten (nå ektefelle) til min eks liker ikke at han og jeg har kontakt i det hele tatt. Situasjonen var slik: Min eks sto på flyttefot til sin nye, ca. 50 mil vekk. På dette tidspunktet var vi ferdig med å krangle, begge var lykkelig med nye partnere og jeg ønsket ham lykke tli i nytt forhold, ny jobb og nytt bosted. Siden stormen hadde lagt seg, klarte vi å kommunisere godt og hyggelig, og vi hadde lyst til å sette strek for 20 års ekteskap i en vennskapelig atmosfære. Derfor gikk vi ut og spiste middag, evaluerte årene som gikk og lo en del av gamle felles minner. Da sa han at han kom nok ikke til å nevne noe om denne kvelden til sin nye. OK, det er hans sak, tenkte jeg. Jeg gikk for øvrig ikke bak ryggen på noen. Min nye kjæreste syntes det var en god ide å "lukke" et langt kapitel på denne måten. For min del føltes det også veldig godt. ''Jeg gikk for øvrig ikke bak ryggen på noen. Min nye kjæreste syntes det var en god ide å "lukke" et langt kapitel på denne måten'' Slik gjorde mannen min det også og jeg synes også det var helt greit, men da hadde hun plaget oss med telefoner en stund. Han fortalte åpent at han ville møte henne og forsøke avslutte det hele på en hyggelig måte og det var greit for meg. Jeg visste uansett at han var _veldig_ ferdig med henne. Jeg vet ikke hva som foregikk på dette møtet, men jeg vet at hun roet seg ned og at vi ikke hørte mer fra henne, så det betyr vel at de fikk de avsluttet på en vennskapelig måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ''Jeg gikk for øvrig ikke bak ryggen på noen. Min nye kjæreste syntes det var en god ide å "lukke" et langt kapitel på denne måten'' Slik gjorde mannen min det også og jeg synes også det var helt greit, men da hadde hun plaget oss med telefoner en stund. Han fortalte åpent at han ville møte henne og forsøke avslutte det hele på en hyggelig måte og det var greit for meg. Jeg visste uansett at han var _veldig_ ferdig med henne. Jeg vet ikke hva som foregikk på dette møtet, men jeg vet at hun roet seg ned og at vi ikke hørte mer fra henne, så det betyr vel at de fikk de avsluttet på en vennskapelig måte. Nå var det ikke snakk om et 20 år langt forhold heller, men ca et halvt år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3412727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym61 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Men jeg tror ikke han mente å såre deg. Jeg er av og til mann inne i hodet mitt, og jeg forstår ham. Han hadde nok ikke lyst tli å ta noen diskusjon med deg om dette i forkant, og kanskje synes han synd på eksen og har omsorg for henne. Kjæresten min kunne ha gjort akkurat det samme. Og jeg vet f. eks. at han har vært på middag hos ekskjerringa flere ganger sammen med ungene når jeg har vært bortreist. Dette har han ikke fortalt av seg selv, men han har svart som sant er når jeg har spurt. Han har også vært i mange selskaper og julefeiringer sammen med henne uten meg. Og jeg bryr meg ikke om det, fordi jeg ser og merker at han er dritlei av henne og er omtrent like tiltrukket av henne som av en hoggorm. Men han har mye dårlig samvittighet og er en snill og omsorgsfull gentlemann. For min del kan de gjerne bli sittende fast i heisen sammen i et døgn. Jeg tror ikke det vil skje noe hanky panky mellom dem uansett setting. Og det er ikke fordi jeg er naiv eller tror jeg selv er så skjønn at han ikke kan ha øye for andre. Poenget er at det er steindødt mellom dem. Så jeg vil råde deg til å fokusere på helheten her og ikke den ene episoden. Alle ser på andre men jeg synes da at min kjære er såpass skjønn at jeg ikke får et godt øye til andre på "den" måten likevel. Så såpass skjønn syns jeg du også skal se på deg selv som 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3414011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia27 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 ''Men det er en "dødssynd" i et forhold og ikke være ærlige og åpne om det!'' Enig. Og at han på toppen av det hele valgte å fortelle henne det med datter og ex til stedet tar kaka. mvh Sååå enig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3414062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia27 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg ble fortalt det etterpå med barn tid stede, så jeg måtte "holde maska" til jeg kunne gå hjem. Etterpå har jeg sagt at det er blitt for drøyt for meg, og jeg trenger en pause. Jeg forventer ikke å stå øverst på pallen og tar selvsagt et stort skritt til side når det er barn inne i bildet (selv om de er 13 og 21 år). Men nå protesterer det veldig inni meg altså, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Har et veldig godt forhold til barna hans, og vil ikke være en bitch som skal ødelegge familien, men jeg må også ta vare på og beskytte meg selv. Jeg hadde for øvrig ingen rolle med hensyn til bruddet. Nå har jeg lest gjennom ALT *puh* og dette er bare hinsides all fornuft. Jeg syns man bør kunne forlange ærlighet og åpenhet av en voksen mann i et forhold. Blir helt paff av at man kan få seg til å håndtere en exdame-sak på denne måten. Barnslig. Rett og slett. Med noen solide ugler i mosen etter min mening. Jeg hadde tenkt/gjort som deg og forholdet hadde hengt i en tynn tråd. Dette er et alvorlig tillitsbrudd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3414070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Nå har jeg lest gjennom ALT *puh* og dette er bare hinsides all fornuft. Jeg syns man bør kunne forlange ærlighet og åpenhet av en voksen mann i et forhold. Blir helt paff av at man kan få seg til å håndtere en exdame-sak på denne måten. Barnslig. Rett og slett. Med noen solide ugler i mosen etter min mening. Jeg hadde tenkt/gjort som deg og forholdet hadde hengt i en tynn tråd. Dette er et alvorlig tillitsbrudd. ''Barnslig. Rett og slett.'' Der sa du det. Temmelig umodent å snike seg rundt slik i stedet for å stå for hva man gjør. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/4/#findComment-3414269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.