Nileo Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Nå overdramatiserer du voldsomt. Å la være å fortelle at ekskona skal være med på turen er da ikke å bygge forholdet på en løgn! Det står ingen steder i innlegget at han har løyet om noe som helst. Og jeg tipper at barna var glad for at begge foreldrene var med. Hvilket er poenget her. Dette handler ikke om kjæresten i det hele tatt. Det er balansekunst på høyt plan dette her i og med at han selv har valgt å ha et forhold til meg. Jeg er ingen hemmelig elskerinne, han ønsker meg som kjæreste og presenterer meg for familie osv. Barna elsket selvsagt å helgen med foreldrene, med god stemning og uten krangel. Dette er noe av dilemmaet. Jeg VET at det uansett vil være helt på grensen for toleranse til "hvem som helst" å pleie slik omgang med tidligere ektefelle og familie. Det er selvsagt noe jeg kan si klart fra om, men jeg vil da for pokker ikke være BITCH i barnas øyne . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385501-kj%C3%A6resten-min-p%C3%A5-tur-med-x-kona-og-barna/page/5/#findComment-3424171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.