Gå til innhold

Betennelse i bartholins kjertel

Anbefalte innlegg

Har lest meg til at det mest sannsynlig er betennelse i bartholins kjertel jeg har fått. Verker og gjør vondt når jeg sitter og går, har hatt dette i 5 dager nå. Er dette noe som går over av seg selv? Har prøvd å sittet i badekaret med glovarmt vann, og etter jeg har vært på do brukt enten varmt vann eller intimservietter for å rengjøre. Størrelsen er mindre enn en golfball , men større enn en klinkekule. Jeg er veldig redd for at jeg må dra til legen for å få det skjekket. Kommer ikke til å spre beina. Hva skal jeg gjøre!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385578-betennelse-i-bartholins-kjertel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke vil gå til legen så får du vel bare ha vondt da... Det er da bedre å få legen til å snitte den opp enn at du går så lenge med den at det går betennelse i den og du må operers?

Nå har jeg vært å operert bort kulen, full narkose........

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...