Gjest Benedicte16år Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei! jeg er 16 år gammel jente, veier 65kg og er 176cm høy, bmi min er 21,4.. så jeg er rett på vekten der jeg skal være.. Men i de siste måndene har det skjedd så utrolig mye med kroppen min som jeg ikke skjønner noe av.. det ene etter det andre.. startet med at jeg fikk mye kløe i skrittet.. tenkte ikke noe over det egentlig, så fikk jeg etter noen uker urinveisinfeksjon.. tok ikke antibiotika kuren min helt ferdig på 7 dager.. men tok til 4 dager... og har i mange månder hatt en flagrende følelse i brystet som kommer hvis jeg stresser mye om dagene eller har mye og gjøre.. er nesten som noen bare presser litt etter hverandre mellomrommet kommer på 1/4 sekund hver gang .. og i forrige uke fikk jeg smerter rundt tolvfingertarmen som har kommet mest når jeg spiste eller lå i senga.. då gikk smerten over til ryggen.. jeg har en bitteliten fettkul under øyet, og har hele tiden sukkersug og har slitt en del med depresjon i det siste.. HVA KAN DETTE VÆRE OM IKKE? så utrolig utslitt og jeg vil ha brus HELE tiden.. og humøret går opp og ned som en bergodalbane hver dag.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385604-har-jeg-diabetes-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labolina Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 For meg virker ikke dette som diabetessymptomer (vanligvis svært sterk tørste, hyppig vannlating og mye urin, vekttap og generell slapphet/utilpasshet). Utifra hva jeg leser, tenker jeg kanskje at du heller er blitt avhengig av sukker, og som en følge opplever du ubehag som følge av store og raske svingninger i blodsukkeret. Man kan bli slapp og utilpass av det. Ellers kan ubehag og smerter i brystregionen ofte skyldes muskelspenninger. En god del av oss opplever at hjertet har noen ekstraslag. Disse er ikke farlige, men kan oppleves som ubehagelige. Stress/angst forverrer det ofte. Siden jeg ikke er lege, er dette spekulasjoner. Jeg kjenner til diabetes, ettersom jeg selv har type 1. Anbefaler deg å bestille en time hos fastlegen din med problemstillingen. Helsestasjon for ungdom er et alternativ. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385604-har-jeg-diabetes-usikker/#findComment-3415507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.