Gå til innhold

Forelsket, men jeg syns ikke han er tiltrekkende

Anbefalte innlegg

Du skal satse på denne mannen og prøve å jobbe med holdningene dine. Du er jo døødsforelsket og blir mo i knærne!! Hallo, du driter deg ut dersom du ikke satser på dette forholdet.

Jeg hadde det litt som deg i begynnelsen av forholdet til min mann, men han har bare blitt kjekkere og kjekkere og etter 22 år elsker jeg ham høyere enn noen gang.

Ikke vær overfladisk og la utseende bestemme, dette er mannen i ditt liv!!

Fortsetter under...

Stusser over overskriften. Ettersom du tenner på ham synes du jo han er tiltrekkende - bokstavelig talt. Du synes bare ikke han er billedpen. Men hva gjør det, egentlig??

Selv har jeg aldri falt for de typisk billedpene (synes ofte de ser litt kjedelige og lite tiltrekkende ut), så jeg har ikke erfaring med problemstillingen.

Nooe pent er det dog stort sett ved alle, og om en er forelsket legger en selvfølgelig spesielt merke til akkurat dét :-).

Samme her, disse glansbilda har jeg aldri forelsket meg i. Det blir for glatt for meg...

Snacky1365380698

Sitter og leser og tenker først at det er bra jeg ikke er alene om å ha det sånn. Så plutselig kommer tanken. Hva?! Er det min type hun dater?? Han er akkurat sånn du beskriver. Finnes det flere? Er min kjære utro? Vet det høres paranoid ut, og det er det sikkert og. Men seriøst ment.

Tviler sterkt på at typen din driver å sniker seg ut for å møte meg om dagene ;) For han jeg dater er utroskap helt uakseptabelt, også :)

Men litt godt å høre at du har evnen til å bli sjalu oppi det hele. Ikke misforstå, sjalusi er slitsomt men hvis jeg finner meg selv i å bli sjalu en dag er jo det tegn på at jeg virkelig bryr meg.

Hvor lenge har dere vært sammen, og har dette noen gang vært noe problem for deg (det at han muligens ikke er verdens kjekkeste, mener jeg).

Snacky1365380698

Du skal satse på denne mannen og prøve å jobbe med holdningene dine. Du er jo døødsforelsket og blir mo i knærne!! Hallo, du driter deg ut dersom du ikke satser på dette forholdet.

Jeg hadde det litt som deg i begynnelsen av forholdet til min mann, men han har bare blitt kjekkere og kjekkere og etter 22 år elsker jeg ham høyere enn noen gang.

Takk, trollemor! Tror jeg hadde likt å ha hatt deg rundt meg for å fortelle meg slike ting rett ut ;) Jeg vet du har så rett, så rett!

Snacky1365380698

En ting til, "han er mannen i ditt liv" - you just made my day!;)

Takk, trollemor! Tror jeg hadde likt å ha hatt deg rundt meg for å fortelle meg slike ting rett ut ;) Jeg vet du har så rett, så rett!

Så bra, jeg er her hele tiden :-) Husk, et ytre betyr null og niks!! Jeg er så sjeleglad for at jeg ikke lot meg påvirke av utseende til min elskede. Han var ingen skjønnhet den gangen, og for 22 år siden var jeg ikke så sikker på meg selv som jerg er i dag, men i dag ser jeg at han er verdens flotteste mann!! Han er rett og slett staselig og flott både på innsiden og utsiden :-) Lykke til Snacky!

Annonse

Min er slettes ikke modellpen han heller (det er ikke jeg heller for den del!), men det er ingen som får meg så mo i knærne, så vill i sengen og så tussete, idiotisk, fjortisaktig forelsket som ham! :o) Vi har vært i lag i 7,5 år nå og elsker hverandre dypt og inderlig og er fast bestemte på at vi skal bli gamle sammen. :o)

"Minst hoinner år!" som kjæresten utbrøt en gang. :o)

Snacky1365380698

Min er slettes ikke modellpen han heller (det er ikke jeg heller for den del!), men det er ingen som får meg så mo i knærne, så vill i sengen og så tussete, idiotisk, fjortisaktig forelsket som ham! :o) Vi har vært i lag i 7,5 år nå og elsker hverandre dypt og inderlig og er fast bestemte på at vi skal bli gamle sammen. :o)

"Minst hoinner år!" som kjæresten utbrøt en gang. :o)

Håper jeg kan se tilbake om 7 år og si det samme :)

For meg er min kjære den vakreste mannen på jord. Jeg kjente ham før vi ble et par også.

Men av en eller annen grunn må jeg ha hatt en stor svart dott rundt hode som ikke så hvor vakker han var.

Når han blir 80, vil han fremdeles være den aller vakreste. Når han er i rommet skinner sola på meg. Når han ser på meg, finner han stier til sjelen min jeg ikke visste jeg hadde.

Han har ansiktet jeg vil våkne opp til hver morgen resten av livet.

Om han virkelig er så vakker, om andre ser det samme vet jeg ingen ting om.

Men det spiller ingen verdens rolle. For meg finnes ingen vakrere.

Jeg pleier å kalle ham vakringen, da bare ler han.

Vi har vært et par en del år, og er ikke helt unge lenger. Vi kunne sikkert begge ha gått ned noen kilo, tatt en ansiktløft.

Jeg ser det ikke, det er en helt annen skjønnhet jeg ser.

En venninne av meg var dødsforelsket i samboeren min før jeg ble kjent med ham. Hun brukte å si Åhh seee så kjekk han er....men jeg så det ikke..jeg var i et forhold da og tenkte ikke noe over det. Etter 1 festlig lag noen år senere etter jeg fikk pratet med ham og sett litt "nøyere etter" var han bare wow. Jeg falt SÅ fort. Helt pladask. Han har en flott personlighet og for meg er han nammenam også uttapå :-) Men i motsetning til deg hadde jeg aldri noen problem med å se dette da, bare jeg hadde fått registrert ham. Men ofte blir en person vakrere når man elsker vedkommede. Man ser de indre kvalitetene samtidig med det ytre..og da sier det PANG! :-)) It's a kind of magic. Ja, nå ble det mye babl her, men jeg syns du skal satse på denne karen jeg da ;-) Lykke til!

Gjest Been there done that

Når jeg tenker tilbake på mine x-er eller forsåvidt forelsker. Det er ikke de peneste som sitter igjen i minnet, men de man hadde en spesiell følelse med. Hadde noe nært sammen med. Det er de som har rørt hjertet mitt på en slik måte at jeg husker de med varme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...