Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg var rundt 11 fikk jeg det jeg tror var brokk nå og som passer til beskrivelsen. En kul på venstre siden av buken som gjorde vondt ved toalett, hoste osv. Sa det ikke til noen og den forsvant.

Nå har jeg fått vondt i området ovenfor penis, syns å huske det er samme type ubehag. Eneste er at denne gangen er det ingen kul, det er bare hele området ovenfor men utenom det passer det beskrivelsen av brokk veldig bra.

Lurer på om det kommer av at jeg presset meg hardt i knebøy. Har siden løftet knebøy med noe lettere (men fremdeles tunge) vekter en gang, og kjente ingen smerte da.

Så, i dag onanerte jeg for første gang på et par uker, og ved orgasme kjente jeg smerte i området over penis hvor jeg har hatt 'brokk smertene'. De vedvarer enda, men som tidligere dager regner jeg med de sakge vil gå vekk.

Spørsmålet mitt er:

1. Har jeg brokk eller kan det være noe annet?

2. Hvis jeg har, hvor lang tid kan det ta før jeg blir frisk? Bør jeg se en lege? Bør jeg slutte med vekter til det er helt bra?

3. Bør jeg også avstå fra onanering/samleie?

På forhånd takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385675-brokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...