Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lauren67

Hei Mette. Jeg har begynt å bruke Visanne. Fikk påvist rektovaginal endometriose men det var så pass lite at operasjonen var ikke anbefalt. Var på Ullevål. Fikk beskjed om å bruke enten mirena eller visanne. Gynekologen min foretrekker Visanne for meg men har ingen erfaring med den. Nå har jeg brukt den i 2 uker, har begynt mens jeg hadde mens og fikk kraftigere blødninger som fikk stoppet med Cyklokapron( brukte den 2 dager). Blødninger er blitt mye mindre men ikke vekke. I tillegg til siste dager kom menssmerter og det kjennes som jeg får ny menstruasjon selv at jeg er ikke ferdig med den ennå. Jeg lurer på om det er normalt og om jeg må fortsette med Visanne. Småbløninger kan jeg leve med. Mer opptatt om å behandle endometriose og stoppe dens utvikling. Er ikke hele poeng med endo behandlig å stoppe mens og ikke blø? Hvis Visanne gir masse uregelmessige blødninger er det bra å bruke den likevel? Jeg har ikke brukt hormonbehandling før. Et 45 år. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385705-visanne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...