Gjest Lauren67 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei Mette. Jeg har begynt å bruke Visanne. Fikk påvist rektovaginal endometriose men det var så pass lite at operasjonen var ikke anbefalt. Var på Ullevål. Fikk beskjed om å bruke enten mirena eller visanne. Gynekologen min foretrekker Visanne for meg men har ingen erfaring med den. Nå har jeg brukt den i 2 uker, har begynt mens jeg hadde mens og fikk kraftigere blødninger som fikk stoppet med Cyklokapron( brukte den 2 dager). Blødninger er blitt mye mindre men ikke vekke. I tillegg til siste dager kom menssmerter og det kjennes som jeg får ny menstruasjon selv at jeg er ikke ferdig med den ennå. Jeg lurer på om det er normalt og om jeg må fortsette med Visanne. Småbløninger kan jeg leve med. Mer opptatt om å behandle endometriose og stoppe dens utvikling. Er ikke hele poeng med endo behandlig å stoppe mens og ikke blø? Hvis Visanne gir masse uregelmessige blødninger er det bra å bruke den likevel? Jeg har ikke brukt hormonbehandling før. Et 45 år. Takk på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385705-visanne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.