Gå til innhold

Sex:Skam/flau over sex, hva kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxxxxxxxx

Jeg å dama er begge 22 år, vært sammen i 5 måneder, hun har sopp, så blir sår i underlivet vis vi har sex, hun har dårlig selvbilde, og føler en skam/avsky i forhold til sex. hun blir flau å synes det er vanskelig å gjøre noe sexuelt. Får å sette et eksempel , vis jeg masserer hun og hun ligger i bare trusen. jeg spurte hun fra 1 til 10 hvor sjenert å flaut hun syntes det var når jeg masserer, (10 da røddmer hun) Da sa hun 7. 1*Vis jeg fortsetter og massere hun jevnlig og ikke hinter til noe sexuelt blir hun mere å mere komfortabel da? kan det hjelpe? sa det til henne, men hu svarte at hun ikke trudde d hjalp, og at det sitter bare i hodet hennes. Men jeg tenker det kan hjelpe jeg. Hun skall til både gynekolog å psykolog. Jeg forstår at det er vanskelig og hinter ikke eller presse noe til sex, så blir veldig sjeldent noe sexuelt. har ikke hatt samleie på over 1 måned. Jeg sier vi ikke trenger å ha samleie men kan fingre å runke å kose sånn med hverandre så hun ikke får vondt, men det er vanskelig får hun det også, hun blir flau å føler skam. HVA kan jeg gjøre får og hjelpe henne med å bli komfortabel med å gjøre sexuele ting? Ta masse små skritt, massere henne vær dag vis det hjelper? Vis vi går naken ofte sammen så hun blir vant til det, kanskje det hjelper? Håper du kan komme med noen forslag som jeg kan foreslå til hun at vi kan gjøre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385791-sexskamflau-over-sex-hva-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eskarada

Det eneste du kan gjøre er å være talmodig og gi henne tid.

Er hun veldig sjenert ellers også eller er det bare i forbindelse med sex?

Jeg var selv svært sjenert frem til jeg var 25 år sånn ca. I dag er jeg 30 år og en sexgudinne ;)

Det eneste du kan gjøre er å være talmodig og gi henne tid.

Er hun veldig sjenert ellers også eller er det bare i forbindelse med sex?

Jeg var selv svært sjenert frem til jeg var 25 år sånn ca. I dag er jeg 30 år og en sexgudinne ;)

Hun er bare sjenert i forbindelse med sexuele ting, ikke sjenert til meg på andre måter nei, snakker om alt og hun er seg selv til meg. Men hun er sjenert i jobbsammenheng og til andre, tenker hva andre mener om hun mye. og når vi er med venner så framstiller hun seg som veldig sexuel for at ingen skall tru hun sliter med det, og alt er ok i forholdet på den fronten.

Hun har jo vært overvektig og blitt mobbet som liten, hun begynte å trene for 2 år siden så, når jeg møtte hun så var hun (og er) veldig fin med vakker kropp, hun mistet trenings motet etter vi ble sammen å fikk deprisjon.

Jeg blir jo veldig usikker når vi nesten ikke gjør noe sexuelt, føler ikke den nærheten som jeg ønseker og føle,

jeg vet hun er forelsket og kåt på meg, men man vil jo føle det.

SÅ, det beste for meg er bare og vente med all sexuele ting, å la henne ta insiativet vis hun vil gjøre noe sexuelt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...