Gå til innhold

Har du vært i India?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå sitter jeg her og er mest opptatt av hva som foregår i hodet på folk som sitter og søker opp og studerer slikt som dette. Kan du si noe om det? Liker du det på en eller annen måte?

Gjest har ikke, skal kke

Akkurat nå sitter jeg her og er mest opptatt av hva som foregår i hodet på folk som sitter og søker opp og studerer slikt som dette. Kan du si noe om det? Liker du det på en eller annen måte?

Ja, jeg liker det kjempegodt :-)

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest prust

Fy så kvalme linker :-( Ble sittende og kikke på bildene og lese teksten.... Æsj...

Folk som bader og vasker tøy helt på samme tid som døde mennesker og dyr flyter rundt dem :-(

nei, dette kan jeg bare ikke forstå!

• 2 uker senere...
Gjest Hulderen

Fytti, noe så kvalmende!

Og det var ikke akkurat få lik som fløt rundt der.

Jeg har ikke hatt spesielle planer om å dra til India fra før, og de ble ikke akkurat høyere nå.

Mary Poppins

Fytti, noe så kvalmende!

Og det var ikke akkurat få lik som fløt rundt der.

Jeg har ikke hatt spesielle planer om å dra til India fra før, og de ble ikke akkurat høyere nå.

Men dette er et spesielt området i India.

Jeg så ingen flytende lik da jeg var i Mumbai for å si det slik.

Annonse

Gjest Hulderen

ok, godt å høre. Ut fra bebyggelsen på bildene, antok jeg at det var en større by. Og Ganges er jo den hellige elven deres, som er Indias lengste og renner gjennom store deler av landet.

Fytti helvete for ett sted, fatter og begriper ikke at de kan vaske seg i det vannet.

Antar at dette er ett spesielt sted og at det ikke er slik de fleste steder.

''Fytti helvete for ett sted, fatter og begriper ikke at de kan vaske seg i det vannet. ''

Jo, men om alternativet var å ikke vaske seg, drikke, lage mat etc var nok ikke valget like enkelt.

Gjest Hulderen

Jeg googlet og fant dette om Varanasi (Indias mest hellige by)

"Hit kommer hvert år over 1 mill. pilegrimer for å vaske seg i det hellige vann fra Ganges eller for å dø ved den hellige elv."

Klart, når så mange drar dit for å dø hvert år, må det nødvendigvis bli mange lik.

Mary Poppins

Jeg googlet og fant dette om Varanasi (Indias mest hellige by)

"Hit kommer hvert år over 1 mill. pilegrimer for å vaske seg i det hellige vann fra Ganges eller for å dø ved den hellige elv."

Klart, når så mange drar dit for å dø hvert år, må det nødvendigvis bli mange lik.

''Klart, når så mange drar dit for å dø hvert år, må det nødvendigvis bli mange lik.''

Nei da er det jo ikke så rart:-) Men Mumbai var fantastisk altså, så jeg vil absolutt anbefale å dra dit. En opplevelse:-)

• 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...