Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her nå og er ganske så fortvilet.

Har ikke hatt det så lett siden min samboer gjennom 18 år og far til mine to barn flyttet ut før sommeren. Grunnen var at han hadde mistet følelsene for meg. Vi har etter bruddet hatt sex flere ganger og det er han som har tatt det føste steget.

Nå har jeg fått vite at han har fått seg en ny dame. Han er 43 og den nye damen er 28! De jobber dessuten i samme bedrift..

Han sier til meg at de kun har datet i to mnd. Dette synes jeg er vanskelig å tro da det for meg virker som det er litt vel mye tilfeldigheter da hun også brøt ut fra sitt forhold på samme tid.

Nå sitter jeg her og føler meg lurt, men samtidig veldig trist over ikke bare å ha mistet kjæresten min, men også fordi jeg føler han har ødelagt den lille fine familien min.

Mye av meg ønsker å klare å gå fortest mulig videre, samtidig er det noe som holder meg tilbake.. Til tross for alle skuffelser..

Hva gjør jeg?

Setter stor pris på alle tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385919-hvordan-g%C3%A5-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke la han ha sex med deg i alle fall (nyter du det og det går greit med følelsene, så ok, men ikke hvis du håper å få han tilbak.)

Tenk heller at du skal legge dette bak deg fort og være den beste utgaven av deg selv- stell deg og kjøp nye freshe klær osv.

Lykke til:)

Tenk så spennende livet ditt framover vil bli! Du ANER ikke hvilken kjekkas du ender opp med, og har hele verden åpen for dine føtter :)

Finn deg selv først, og finn trygghet og fotfeste i ditt eget liv - så går du videre med hodet høyt hevet og legger merke til alle de kjekke mennene som går din vei :)

Det første du gjør må vel være å bestemme deg for at han ikke skal opp i senga di noe mer, uansett hvor mye du savner ham. Ferdig med det. Kjempeferdig! Og så går du ut og starter på ditt nye, fantastiske liv og tenker "stakkars henne, bare 28 og så skal hun bli sittende der med den svikefulle gamle trøttingen der". ;)

Lykke til videre hva du nå gjør! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...