celli Skrevet 13. november 2001 Skrevet 13. november 2001 Er nå i uke 23. I de siste ukene har jeg merket en stikninglignende smerte, eller mer ubehag, dypt inne i skjeden eller kanskje livmor? Hva er dette, er det skjeden som er i forandring eller er det livmormunnen som tirrer der inne. Dette merker jeg helt uavhengig av bevegelse eller ei. Har også hatt litt blødninger og sliter nå med en del kynnere. Så jeg tar det stort sett med ro. Har tenkt til å ta dette opp med legen, men det er et par uker til enda. 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 16. november 2001 Skrevet 16. november 2001 Hvis du har hatt både blødninger og mye kynnere, regner jeg med at legen er klar over dette og har vurdert hvor blødningen kommer fra. Man skal alltid kontakte lege/sykehus ved blødninger, noe jeg regner med at aller som går gravide er klar over. Det er ikke så lett å si hva smertene/stikkingene du opplever kan komme av. Det kan tenkes at du kjenner strekking av livmorbånd i forb. med at du er inne i en veldig aktiv vokseperiode. Jeg synes uansett at du skal kontakte din lege for en ekstra sjekk. Dette spes. fordi du har kynnere og har hatt blødninger. Litt diffuse smerter som kommer og går er imidlertid regnet som ganske normalt, men de bør ikke være konstante eller øke på i styrke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.