Gå til innhold

impotent kjæreste????????????

Gjest slapp penis til kjæresten!!!!!????

Anbefalte innlegg

Gjest slapp penis til kjæresten!!!!!????

Hei. jeg har fått meg ny kjæreste.vi har vært sammen i over 1 mnd nå. vi har bare hatt sex ca 5 ganger til sammen. men allerede første gangen merket jeg at selv og vi begge ble helt kåte og hadde lyst på hverandre så var penisen til kjæresten nesten litt for slapp til å få den inn i meg. det hjalp ikke med litt ekstra berøring eller noe som helst stimuli. han klarte å fullføre jobben hver gang likevel, men hver gang måtte han "jobbe" med litt slapp penis. jeg kan ikke engang kalle det ståpikk, for det var ikke hard nok til å stå.. alt annet (følelser og alt annet ) er på plass, og det er 100%. jeg spurte han om det var noe galt ved meg, men det var det ikke (jeg tror ikke det heller, for jeg klarer å tenne han såppass at det ikke kan være grunnen. jeg er pen og har bra kropp så det kan ikke være meg, sier jeg som ikke liker å skryte av meg selv) han har hatt kjæreste i ca 7 år før meg, men jeg vet ikke om de hadde samme problem. han hadde i hvertfall ikke problem med å lage barn heldigvis, så han har en. MEN- hva skal jeg gjøre???? jeg er VELDIG glad i ham, og jeg har ikke tenkt å forlate ham bare pga hans slapp penis.. men jeg tørr ikke si noe om det til han eller spørre ham om det, det er flaut. kan grunnen være det at han har vært røyker i rundt 10 år?? han prøver å trappe ned røykingen nå for så å slutte helt.. han drikker ikke mye alkohol. han er 27 og er ikke overvektig eller noe, ellers bra helse. aner ikke hva jeg kan gjøre....?? someone help????????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386005-impotent-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det går over

Slik var det med kjæresten min også de første månedene. Nå har vi vært sammen i 3 år og kan ikke huske sist han slet med potensen.

Gi ham tid. Etterhvert når han er 100% trygg på deg, så går det nok over! Og du, han merker sikkert på deg at du synes det er litt ubehagelig og dette kan nok gjøre vondt verre. Prøv å slapp av. Si at det ikke gjør så mye og at dere heller kan gjøre andre ting med hverandre enn å fokusere på samleie. Dette vil kunne gjøre ham tryggere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...