Gjest Gomera Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har i mange år slitt med diverse plager og symptomer som ingen lege har greid å finne ut av. Jeg er 61 år gammel kvinne. Jeg har tilbakevendende perioder med trøtthet, slapphet og stort søvnbehov. Jeg får i disse periodene ofte mange blåmerker på kroppen utn at jeg har slått meg. Jeg får også moderate brystsmerter og tung pust og har vært innlagt på sykehus flere ganger uten at de finner noe feil med hjertet. Jeg får også i disse periodene mye frysninger og når jeg måler temperaturen ligger den ofte rundt 33- 34 grader. Dette varer i opptil en halv/ en time og så kan temperaturen gå opp til 36. Den kan svinge veldig i løpet av en dag og jeg føler noen slags kriblinger (frysninger) langs legger og lår. Det eneste man finner på blodprøver at jeg har har mangel på D-vitaminer. Har begynt med tilskudd av dette. Jeg har vært hos mange leger, men ingen finner noe ut av dette. Jeg blir såpass slapp og sliten at jeg ikke makter de daglige gjøremålene i disse periodene og må ofte sykemeldes. Er nomalt i 100 % jobb. Har vel ikke store håpet om at du kan hjelpe, men min faste lege har ikke noe svar så jeg håper..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386082-diffuse-symptomer-ingen-diagnose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.