Gå til innhold

Oppblåst i magen og cyste som vokser...

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig oppblåst mage, føler meg gravid - men vet jeg ikke er det - har innsatt hormonspiral. Ved besøk hos gynekolog ble det i august oppdaget en cyste på 5 cm, var tilbake til kontroll nå for 1 uke siden og da var den vokst til 7 cm. Gynekologen har nå sendt henvisning til sykehuset for fjerning av cysten. Når jeg var til timen hos henne hadde jeg ikke noen plager. Nå i ettertid har jeg fått oppblåst mage og kjenner veldig godt at cysten er der. (Den ligger rett oppå urinblæra). Jeg må hele tiden ta meg sammen for å puste rolig, da jeg fort får litt halvpanikk. Det beste er å stå, sitter jeg eller ligger jeg kjenner jeg oppblåst mage og cysten med en gang, selv om jeg går med en ikke stram tights (klarer ikke gå med bukser nå - blir for trangt og alt blir verre med oppblåsheten).

Slik oppblåshet har jeg kjent tidligere i høst, men da har det gått vekk etter et par dager - nå har jeg det slik på 5. dagen.

Jeg har endometriose.

Jeg har fått time på sykehus om 1 uke til.

Bør jeg kontakte gynekolog eller sykehus for ny vurdering eller vente 1 uke til timen på sykehus....??

Andre som har erfaring med dette?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...