Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har de siste par årene opplevd mye problemer med magen min. Jeg er mye oppblåst og har veldig mye luft. Jeg opplever ofte slim i avføring. Har opplevd noe blod, men dette er lenge siden og ikke noe som har vært nå nylig. Jeg har en del smerter nederst i magen, omtrent der ved bukselinningen. Ofte mest mot venstre side. Dette er som regel type stikkende smerter. Det kan være ganske kraftig til tider, så jeg får problemer med å stå oppreist. Kjenner det stikker til på venstre side viss jeg feks setter meg ned. Ellers tror jeg kanskje at jeg er laktoseintollerant. Dette er bare noe jeg tror da jeg har hatt for vane av å drikke en del melk, og får da veldig vond og løs mage like etter. Jeg kuttet en del ned på melken, da hjalp det en del på den løse magen. Men smertene er fremdeles. Det er så og si hver eneste dag. Jeg føler meg ikke slapp eller dårlig på noen måte. Har god matlyst. Smertene kan variere. Noen ganger er det murring, andre ganger mageknip eller stikking. Det er alltid nederst i magen smertene sitter. Jeg har vært til undersøkelser både gastroskopi og koloskopi, ingen av de viste noe som helst. Hun som tok koloskopien nevnte i forbifarten at jeg kanskje skulle holde meg unna fiber, men fikk ikke noe mer info enn det.. Dette har jeg slitt med i 2-3 år nå, så det begynner å bli veldig slitsomt å alltid gå rundt med magesmerter og til tider myyye luft.. Har ingen andre sykdommer eller, og bruker ingen medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386140-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...