Gjest Jente1995 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Har vært slapp og sliten en stund nå, og tideligere denne uken ble jeg helt tett i bihulene mine. La meg tidlig i håp om at dette skulle gå over, noe det ikke gjorde. Men jeg dro på skolen i håp om at det skulle bli bedre, tvert i mot begynte jeg å hoste kraftig etter skolen. Nå har jeg vondt for å puste, hoster kraftig, smerter i lungene og er i generell dårlig form. Hva bør jeg gjøre?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Gå til legen! Det høres ut som du har lungebetennelser eller noe og da må det medisiner til, hjelper ikke å "se om det går over" da. Bestill time i dag og si at det haster. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Du bør gå til legen og få medisin. :0) 0 Siter
Gjest jente1995 Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Jeg er nyinnflyttet student og aner ikke hvor nærmeste legevakt er. Nå har det beveget seg opp i halsen/øvre del av lungene... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Jeg er nyinnflyttet student og aner ikke hvor nærmeste legevakt er. Nå har det beveget seg opp i halsen/øvre del av lungene... Da skriver du inn legevakt og kommunenavnet ditt på Gule sider, og da kommer telefonnummer og adresse opp. Hvis du ikke klarer å snakke i telefon, drar du dit med en gang. På mindre steder, har de kanskje stengt nå på dagtid - men på større steder har de åpent hele døgnet (tror jeg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.