Gå til innhold

Lungebetennelse og bihulebetennelse??

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1995

Har vært slapp og sliten en stund nå, og tideligere denne uken ble jeg helt tett i bihulene mine. La meg tidlig i håp om at dette skulle gå over, noe det ikke gjorde. Men jeg dro på skolen i håp om at det skulle bli bedre, tvert i mot begynte jeg å hoste kraftig etter skolen. Nå har jeg vondt for å puste, hoster kraftig, smerter i lungene og er i generell dårlig form. Hva bør jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386159-lungebetennelse-og-bihulebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nyinnflyttet student og aner ikke hvor nærmeste legevakt er. Nå har det beveget seg opp i halsen/øvre del av lungene...

Da skriver du inn legevakt og kommunenavnet ditt på Gule sider, og da kommer telefonnummer og adresse opp.

Hvis du ikke klarer å snakke i telefon, drar du dit med en gang.

På mindre steder, har de kanskje stengt nå på dagtid - men på større steder har de åpent hele døgnet (tror jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...