Gå til innhold

Tenner på venninnes eks..

Anbefalte innlegg

Gjest Rineline

Det er snart 3 år siden det ble slutt mellom venninnen min og eksen hennes. Det var han som gikk og hun tok bruddet veldig tungt (selv om hun visste hun ikke hadde godt av å være sammen med ham, da han er musiker av litt "bad-guy" typen).

Hun savnet han lenge og det er først siste året hun har kommet helt over ham. Hun har nå fått en ny kjæreste og virker endelig lykkelig igjen.

Jeg har selv nettopp kommet ut av et lengre forhold og vanker en del på de stedene hennes eks er (vi har mange felles venner).

Venninnen min er ikke uvenner med eksen sin og jeg vet hun ikke har noe i mot at jeg og eksen hennes er gode venner.

I den siste tiden har det derimot oppstått en slags seksuell spenning meg og denne eksen. Jeg kjenner jeg tenner veldig på ham rent seksuelt og fantaserer masse om ham. Kanskje mye fordi han er "forbudt område", men han ER veldig sexy.

Jeg ville derimotaldri involvert meg mer med han enn på det rent seksuelle planet. Mest pga måten han er på ellers (lever et uansvarlig musikerliv med alt hva det innebærer).

Hvor umoralsk er egentlig å sette denne fantasien i livet, mtp min venninne? Hun kommer aldri til å få vite noe.

Det skal også sies at hun lå med kompisen hans bare måneder etter det ble slutt mellom dem. Så hun er på en måte ikke bedre selv, bare på en litt annen måte.

Kan jeg oppfylle fantasien min og ha sex med hennes eks nå når hun har kommet videre eller er han uansett forbudt området så lenge han er min venninnes eks og som hun har slitt med å komme over?

Råd anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386184-tenner-p%C3%A5-venninnes-eks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan tenke meg hvor "høy" du er på han nå, og hvor lyst du har. Jeg synes likevel du skal tenke deg nøye om. Hvis venninna di ble veldig såret, så ligger det i alle fall et arr der nå, dog med skårpe - det er der...

Det rettferdiggjør heller ikke at hun hadde seg med en annen som ikke var passende - det forholdet gjelder jo ikke dere to.

Det er dessuten lett å la seg rive med av slikt begjær og en gang blir ofte flere. Det er også lett å utvikle følelser.

Gjest Rineline

Jeg kan tenke meg hvor "høy" du er på han nå, og hvor lyst du har. Jeg synes likevel du skal tenke deg nøye om. Hvis venninna di ble veldig såret, så ligger det i alle fall et arr der nå, dog med skårpe - det er der...

Det rettferdiggjør heller ikke at hun hadde seg med en annen som ikke var passende - det forholdet gjelder jo ikke dere to.

Det er dessuten lett å la seg rive med av slikt begjær og en gang blir ofte flere. Det er også lett å utvikle følelser.

Er på en måte enig. Men samtidig så vil jo ikke venninnen min få vite det, så hun kan heller ikke bli såret.

Tviler på jeg kommer til å få følelser på annet nivå med denne mannen. Jeg har kommet i en alder hvor tanken på barn har meldt seg og jeg har ikke tid eller lyst til å dele livet med en uansvarlig og umoden mann. Så jo hvordan venninnen min slet med ham.

Tror derimot jeg ikke har tent på en mann så sterkt, rent seksuelt, som jeg gjør på ham..

• 2 uker senere...

Er på en måte enig. Men samtidig så vil jo ikke venninnen min få vite det, så hun kan heller ikke bli såret.

Tviler på jeg kommer til å få følelser på annet nivå med denne mannen. Jeg har kommet i en alder hvor tanken på barn har meldt seg og jeg har ikke tid eller lyst til å dele livet med en uansvarlig og umoden mann. Så jo hvordan venninnen min slet med ham.

Tror derimot jeg ikke har tent på en mann så sterkt, rent seksuelt, som jeg gjør på ham..

Hvordan går det?

Gjest Rineline

Hvordan går det?

Det har heldigvis ikke blitt noe av.

Tok opp temaet en jentekveld og her var holdningene klare. Sex med venninnes eks er IKKE lov uansett omstendigheter.

Tror ikke bare min beste venninne, men også alle mine andre gode venner ville reagert på det om de hadde funnet ut jeg hadde gitt etter for mine lyster og hatt sex med ham..

Har kommet fram til at det rett og slett ikke er verdt det!

Annonse

Tok opp temaet en jentekveld og her var holdningene klare. Sex med venninnes eks er IKKE lov uansett omstendigheter.

Tror ikke bare min beste venninne, men også alle mine andre gode venner ville reagert på det om de hadde funnet ut jeg hadde gitt etter for mine lyster og hatt sex med ham..

Tilsynet for Høy Moral har talt :)

Ja, det er nok en uskreven regel. Håper det dukker opp en ny som har samme effekt nå da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...