Gjest Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 For ca 1.5 måned siden fikk jeg beskjed av en jente jeg hadde hatt ubeskyttet sex med at hun hadde testet pos. på klamydia. Jeg hadde også akkurat fått symptomer (2 uker etter samleiet hadde skjedd). Ingen test ble tatt (ikke mulig på det legekontoret) Jeg gikk så til legen og fikk 1g azitromax. Etter to uker hadde svien ved urinering forsvunnet, men jeg hadde fortsatt helt klar utflod (var tidligere litt hvitere) som kom i mindre mengder hele tiden, type alltid våt følelse på glansen. Så jeg gikk til en urolog som tok en vattpinneprøve for klamydia og gonore og satt meg på 7 dager med doxycycline + 500mg ciprofloxacin. Ultralyd av testikler nyrer ble også tatt, men det viste ingenting. Jeg fullførte kuren, men utfloden var fortsatt der. Den er mer tydelig hvis jeg har sittet lenge og lest, men ingen svie eller behov for å urinere oftere er tilstedet. Fikk svar på prøvene: Neg. for klamydia og gonore, men påviste to bakterier: Pseudomoma Putida og Brevundimona diminuta!?... Ifølge legen var de ikke patogene, sensitive for antibioktika, og han sa at det var slike bakterier man av og til fant i de ytterste 2-3 cm av urinrøret (der han tok vattpinneprøven fra)... Han sa at så lenge jeg ikke ble hadde noen flere symptomer eller dårlig helse var dette ikke noe å bry seg om og ikke smittsomt. Dette er greit nok, men utfloden er irriterende og jeg blir føler meg ikke "trygg" på at alt er greit siden etter hva jeg har lest er utflod hos menn nesten alltid tegn på at noe er feil... Utfloden er nesten helt like type "precum" ved seksuell opphisselse og legen sa at det var mulig at kanskje det var en infeksjon i en kowpers!? kjertel. Han mente ikke det var vits med noe mer antibiotika nå så lenge jeg ikke hadde andre symptomer... Jeg føler meg jo rimelig trygg på at jeg ikke har klamydia og gonore siden prøven var negative + at jeg gikk på doxycylinkuren + resterende 4 dager med ciprofloxacin (på legens ordere etter han sa P. putida var følsom for den) ETTER at jeg tok prøven! Har ikke tatt noe prøve etter dette, men jeg vil likevel ha en annenhånds mening om at jeg faktisk kan "ta det med ro"! Og vil dette trolig forsvinne av seg selv? Og kan jeg trygt ha samleie uten å smitte noen? Takk for hjelpen! Mvh. Mann 25 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386189-klar-utflod-med-neg-klamydiagonore-pr%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det høres ut som om du er grundig undersøkt og har fått ganske kraftige kurer som skulle ha drept eventuelle bakterier. Du kan derfor regne med at du ikke kan smitte eventuelle partnere. Den klare væsken kan komme fra prostata eller sædblærene som kanskje produserer for mye væske etter infeksjonen og dette vil forhåpentligvis gi seg hvis du tar tiden til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386189-klar-utflod-med-neg-klamydiagonore-pr%C3%B8ver/#findComment-3418560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.