Gå til innhold

Hjerteklapp

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en mann på 37 år som har opplevd en delkraftige hjertebank og et vedvarende trykk i brystet.

dette kommer og går med ujevne mellomrom.

Jeg er 191 cm høy ov veier ca 110 kg. Formen kunne vert bedre, og en tur på sykkelen i ny og ne kunne ikke ha skadet.

Dette oppstår om kvelden når jeg setter meg ned og slapper av.

Jeg har en jobb som maskinsjef ombord i en supply båt med ganske mye ansvar og det er en god del stress til tider.

det går mye kaffi i løpet av en dag også.

Jeg merker ikke noe til dette visst det er tung fysisk aktivitet.

Jeg har hatt dette fra tid til annen nå de siste 4 månedene. Står også i startfasen med å bygge meg et nytt hus også, og dette tynger meg mye.

tenker veldig mye på dette.

Jeg har leddgikt og bruker embrel og metrotrexsat regelmessig.

Håper at det er noen som kan berolige meg litt.

Skal ta meg en tur til legen så snart jeg kommer hjem på avspasering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386249-hjerteklapp/
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Fortsetter under...

Sjukskjøterskan

Kan du få noen til å ta pulsen din når dette skjer..? Det kan høres ut som at du har atrieflimmer..Dvs at hjertet ditt 'danser' - og slår i utakt.. Dette kjennes godt av den som 'tar pulsen' din.. I stedet for regemessige 'dunk', kjennes det ut som at slagene er veldig ulik i styrke - og i utakt :) Hvis dette er tilfelle, bør du informere fastlegen din om det :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386249-hjerteklapp/#findComment-3498001
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...