Gå til innhold

Forsinka utløsning og manglende sprut

Anbefalte innlegg

Gjest Sprutløs

På egen hånd kan jeg fint komme på et par minutter, men da "kniper" jeg hele tiden. Det behøvde jeg ikke da jeg var yngre. Sammen med jenter, får jeg ikke til å komme. Jeg tror det er en psykisk sperre, men lurer på om du har noen tips til hva jeg kan gjøre. Jeg nyter sex med jenter noe utrolig, og det plager meg egentlig lite at jeg ikke kommer (selv om jeg selvsagt skulle ønske det). Problemet er helst at jeg føler jeg "skuffer" jenta, at hun naturlig nok hadde satt like stor pris på at jeg kommer som jeg gjør når jeg gir henne orgasmer. Jeg spruter heller ikke lengre. Det bare renner ut. Kan dette være fordi jeg kniper? Kan det være en løsning å slutte å knipe på egen hånd for å lære meg å la være? (Men da tar det kanskje mellom 30 og 60 minutter å komme). Akkurat nå er mitt seksualliv ensomt, så jeg skulle gjerne hatt noen tips før jeg havner i et forhold igjen. Kan det være urologisk?

Fortsetter under...

Gjest Sprutløs

Hvorfor? Blir det bedre da?

Nei, men da kommer jeg.. Kanskje det er fordi det gjør ereksjonen litt hardere og at jeg derfor kan være litt mer/for hardhendt med meg selv.. Det er nå i hvert fall et faktum at det tar vesentlig kortere tid på den måten.

Gjest blankos

Nei, men da kommer jeg.. Kanskje det er fordi det gjør ereksjonen litt hardere og at jeg derfor kan være litt mer/for hardhendt med meg selv.. Det er nå i hvert fall et faktum at det tar vesentlig kortere tid på den måten.

Mener å ha lest noe om at endring av sprut kan bety noe.

Ville ha gått til urolog om jeg var deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...