Gå til innhold

Prøver

Anbefalte innlegg

Gjest Dame 2012

Hei. Jeg har noen spørsmål til deg angående svar på prøver og sikkerheten på prøver. For snart 5 år siden var jeg så dum at jeg hadde ubeskyttet sex med en vanlig norsk mann 2 ganger. Jeg har i senere tid slitt med angst for å ha fått noen sykdommer fra denne mannen. Han sverger på at han er frisk som en fisk og ikke har noen ting, men allikevel har jeg en uro inni meg. Jeg har prøvd å pratet med lege om temaet men får ikke til å prate ordentlig med han. Jeg har tatt 3HIV tester, chlamydia test, syfilis test, gonore test og hepatitt ( alle typene) + noen tester jeg ikke husker navnet på. Alle prøvene har kommet tilbake negativ. Men det jeg går å lurer på er hvor sikker disse prøvene er? Kan jeg være helt sikker på at jeg ikke har noen av disse sykdommene når prøvene sier det? Er de så sikre? Vil tro at legene hadde sagt noe til meg hvis det hadde vært tvil? Jeg håper du kan gi meg en beroligende forklaring på disse spørsmålene, slik at jeg kan fortsette livet mitt uten å være redd for om disse testene skulle være feil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386342-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...