Gå til innhold

Au!Au!Au! Operert bort hemoride!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hemoraider

''Er det vanlig å være sykmeldt p.ga. hemorideoperasjon?''

I høyste grad. Fatter ikke at du ikke fikk informasjon om det på forhånd.

Det tar ofte minst et par uker før smertene er borte, og et par måneder før blødninger opphører helt.

En jeg kjenner var i alle fall sykmeldt en stund etter en sånn operasjon. Han gikk rundt og bar på en badering en god stund etterpå, og så svært lidende ut. Den var altså til å sitte på. Han måtte ha baderingen klar hele tida i tilfelle han ble svimmel og måtte sette seg. Ofte stod han på knærne fordi det til og med var vondt å sitte på baderingen. God bedring!:)

Gjest Hemo-frida

Huff! Håper du har det bedre nå. Hva som er vanlig eller ikke aner jeg ikke, men har du så vondt at du ikke klarer jobb så be om sykemelding.

Herregud. Legen som opererte meg trodde jeg ville være på jobb etter to dager. Dette er tortur! Verre enn å føde vil jeg si!Får håpe dette gror greit. Det skal sies at denne satt utvendig, rett ved siden av anus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...