Gjest Turidba Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hei! Jeg har lenge slitt med huden, men etter litt laser osv. Begynner det å bli bedre. Spørsmålet mitt er at når jeg får kviser, går de aldri bort. I starten er de vonde, men når det vonde går bort, er fortsatt "kulen" der, og den kan være der i mange måneder. Noen ganger får jeg en blodrød kvise som aldri går bort(iallefall ikke før flere mndk) og klemmer jeg på denne kommer det blodsprut ut. Etter å ha betalt masse på hudpleie og laser, klemmer jeg ikke lenger pga arr, men det dumme da er at det aldri går bort. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, fordi verken kvisene eller disse mørke røde klumpene forsvinner. Vet du hva det er og hvorfor det ikke går bort ? Evt hvordan jeg kan få de bort ? Mvh Turid 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386506-blodkviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.