Gjest gjør meg usikker Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg har en del kontakt med en mann jeg synes er svært sjarmerende og tiltrekkende. Problemet er at han er så sjernert! Vi er begge i begynnelsen av 30-årene,men jeg tror ikke han har vært i et seriøst forhold før. Jeg har vært / er til dels fortsatt usikker på om han faktisk er interessert fordi han svært sjelden gjør tilnærminger til meg. Det er ofte jeg som tar initiativ, men han svarer alltid med en gang når jeg ringer eller skriver melding og er alltid positiv til det jeg foreslår. Jeg vet at han flere ganger har endret andre avtaler for å være med på ting jeg har foreslått, noe som jo må bety at han er litt interessert i det minste? Han er også veldig hjelpsom og har hjulpet meg en del med tekniske ting siden han jobber innen dette området, nå sist med pcen min, som han tilbød seg selv. Men det er altså den stemmen i hodet mitt som sier at hvis han faktisk hadde vært interessert, så hadde han tatt mer initiativ. Og ja - jeg vet det bare er han som kan svare meg på det. Hadde normalt ikke hatt noe i mot å konfrontere en mann på dette, men er faktisk litt redd for å skremme han bort med prat om følelser for tidlig. Har brent meg på dette før, nemlig, og hvis han ikke har vært i et seriøst forhold før er det sikkert enda mer skremmende enn for mange andre menn :s Jeg vil jo ikke mase på han heller, samtidig som jeg er redd for at hvis jeg ikke tar noen grep kommer det til å renne ut i sanden... Noen som har erfaring med dette og tips til hva som kan funke? (og evt, vil det forbli sånn?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvis det er slik at han ikke har hatt ett seriøst forhold før, så er det ikke rart at han er som han er og kanskje ikke tør å vise altfor mye interesse. Det kan være at han har prøvd en gang også og fått avslag, dette kombinert med sjenerthet, avslag og ikke hatt ett forhold før, så er det ikke rart at han er som han er. Dette synes jeg du ikke skal gi opp, jeg tror at han er mye mer interessert enn hva han har gitt uttrykk for og jeg tror at han blir veldig skuffet om du gir opp nå. Denne sjansen bør du gi han, hva har du å tape? Neste gang han hjelper deg så klør du han litt i nakken:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3422114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvis han er positiv og imøtekommende når du tar kontakt, og attpåtil endrer avtaler for å være sammen med deg, er det et godt tegn. Det er ikke noe galt i å være sjenert som sådan, og det finnes dessuten menn som liker at dama tar initiativ. Når det er sagt, bør du tenke på om du ønsker deg et forhold hvor du er den parten som tar initiativ videre også. Altså: én ting er å være sjenert og å trenge litt starthjelp inn i forholdet. Noe annet er å være tafatt og ønske at andre tar initiativ i store og små ting i hverdagen. Det er greit å vite hva som er hva - og ikke minst å være klar over hva man selv kan leve med i så måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3422163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør meg usikker Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvis det er slik at han ikke har hatt ett seriøst forhold før, så er det ikke rart at han er som han er og kanskje ikke tør å vise altfor mye interesse. Det kan være at han har prøvd en gang også og fått avslag, dette kombinert med sjenerthet, avslag og ikke hatt ett forhold før, så er det ikke rart at han er som han er. Dette synes jeg du ikke skal gi opp, jeg tror at han er mye mer interessert enn hva han har gitt uttrykk for og jeg tror at han blir veldig skuffet om du gir opp nå. Denne sjansen bør du gi han, hva har du å tape? Neste gang han hjelper deg så klør du han litt i nakken:-) Hehe, jeg prøvde som du kaller det, "klø han i nakken" sist. Og han var jo absolutt interessert i det (selv om de fleste menn vel ville vært det. Utrolig klønete, men teknikk går det vel alltids an å lære seg.) Og men nå fikk jeg akkurat en melding om det gikk bra med pcen min som han hjalp meg med og at jeg bare må si fra hvis det er noe annet han kan hjelpe meg med... Ikke takk for sist eller noe.. Men det er vel kanskje bare hans måte å vise omtanke på?? Menn, altså! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3422755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hehe, jeg prøvde som du kaller det, "klø han i nakken" sist. Og han var jo absolutt interessert i det (selv om de fleste menn vel ville vært det. Utrolig klønete, men teknikk går det vel alltids an å lære seg.) Og men nå fikk jeg akkurat en melding om det gikk bra med pcen min som han hjalp meg med og at jeg bare må si fra hvis det er noe annet han kan hjelpe meg med... Ikke takk for sist eller noe.. Men det er vel kanskje bare hans måte å vise omtanke på?? Menn, altså! Det er jeg helt sikker på er en måte for han å holde kontakten og håpe på at det er noe mer og at du tar kontakt. Han er antagelig redd for å ikke si eller gjøre noe som indikerer at han er interessert og redsel for at du trekker deg unna. Han håper på "normal" kontakt i starten for at du skal bli bedre kjent med han og at det blir noe mer. Jeg er overbevist om at han er interessert:-) Du kan jo spørre om han vil bli med å ta en kaffekopp eller noe i den duren snart. Det er nok du som må være den førende parten her, så ikke gi opp. Eller send han ei mld om at du må ha hjelp til å kløs på ryggen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3422761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skipohoi Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hehe, jeg prøvde som du kaller det, "klø han i nakken" sist. Og han var jo absolutt interessert i det (selv om de fleste menn vel ville vært det. Utrolig klønete, men teknikk går det vel alltids an å lære seg.) Og men nå fikk jeg akkurat en melding om det gikk bra med pcen min som han hjalp meg med og at jeg bare må si fra hvis det er noe annet han kan hjelpe meg med... Ikke takk for sist eller noe.. Men det er vel kanskje bare hans måte å vise omtanke på?? Menn, altså! Hei, For en herlig historie, ikke bekymre deg, det er vel bare snakk om tid før denne søte klø på nakke/rygg- leken går over til et mykt lite bitt i øret osv... Han trenger ikke være "tafatt" fordi om han er litt sjenert og treg i starten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3423743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Han liker deg kjempegodt! og er redd for å gjøre noe galt som resulterer i at han mister deg. Han sier i klartekst at du må ta kontakt om du trenger hjelp. Menn er typiske "gjørere" og ikke særlig "pratere". Dvs lettere å vise sin interesse/snillhet med å gjøre ting- enn å si ting. Han har til og med valgt bort andre ting for å kunne springe til deg, når du gir et vink. :-) Så bra du "klødde han i nakken". Tenker han smeltet tvert, og gikk med håp om hjertet derifra. Han lurer kanskje på om han skal kunne håpe på at du liker han litt? Bare fortsett og ta initiativ. Han blir modigere etter hvert :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3423773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør meg usikker Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Han liker deg kjempegodt! og er redd for å gjøre noe galt som resulterer i at han mister deg. Han sier i klartekst at du må ta kontakt om du trenger hjelp. Menn er typiske "gjørere" og ikke særlig "pratere". Dvs lettere å vise sin interesse/snillhet med å gjøre ting- enn å si ting. Han har til og med valgt bort andre ting for å kunne springe til deg, når du gir et vink. :-) Så bra du "klødde han i nakken". Tenker han smeltet tvert, og gikk med håp om hjertet derifra. Han lurer kanskje på om han skal kunne håpe på at du liker han litt? Bare fortsett og ta initiativ. Han blir modigere etter hvert :-) Så bra at du sier det:) Jeg får vel bare kvinne meg opp å ta mer initiativ! Er ikke vant til å måtte ta initiativ på denne måten fra tidligere, men så har ikke det heller vært de beste mennene, så kanskje det er bra med litt forandring? Det verste som kan skje er jo tross alt bare et nei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386556-sjernerte-menn/#findComment-3424182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.