Gå til innhold

Jeg er en egoist og roter det til med alle damer

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...jeg har problemer...jeg lyver til alle og vett ikke lenger hva jeg skal gjøre...har aldri hatt hensikter om å såre noen men jeg føler alle damer prøver utnytte meg...nå har jeg vært i et forhold for første gang i mitt liv og aldri hatt det så bra før...jeg synes det er så vanskelig å forandre meg...jeg sier hva som helst for en dame skal skal tro jeg er bra, men jeg er ikke det...jeg har mistet henne nå og jeg tenker bare at jeg må ha en ny, mange nye...jeg rottet med flere før det ble slutt og nå vet jeg ikke...på lørdagen fant hun ut av det...jeg må få hun til å tro at det er ikke sånn, og så må jeg få hun nye til å tro at jeg gjorde det for jeg ikke var forelsket og ikke visste hva jeg ville...og andre forklaringer...eller at det var hun sin feil...men jeg vett ikke...kanskje bare si jeg er en drittsekk og få henne til å syns synd på meg...prøver å få henne til å tro jeg er bra...forføre henne...kanskje har jeg aldri vært forelsket i noen...jeg er tom inni meg...det har jeg alltid vært...aller helst vil jeg bare bo allene, og ikke være med noen...jeg prøver å forandre meg men jeg lar meg overkjøre av damer, og lar de utnytte meg...eneste som ikke utnyttet meg var hun jeg var sammen med...nå vil hun ikke gang være venner...alle alltid sier jeg er en egoist, at jeg bare bryr meg om meg selv...jeg hater alt og vil bare bort fra alle...nå har jeg begynt i ny jobb og nå tror jeg alle kommer til å snakke om meg...alle vet fordi hun spurte kollegen min rett ut...og nå er alt ødelagt for meg...jeg skriver her også for kanskje få svar fortere...

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Du trenger definitivt hjelp.

Ingen bør komme seg ut av en slik behandling, som du har gjort mot din samboer.

Synes ikke synd på deg en plass, og håper samboeren din hiver deg ut!

Om du ikke søker hjelp, så vil du _aldri_ få det bra.

Lykke til.

Dette var trist lesning. Du har det tydeligvis ikke godt med deg selv. Men med den gode selvinssikten finnes det håp! Du er klar over dine dårlige sider og er ærlig og åpen om dem. Da er ditt neste prosjekt å forsøke å jobbe med deg selv og disse dårlige sidene dine. Du skjønner når du handler galt, så du må rett og slett jobbe med å klare å la være å gjøre disse gale handlingene og lære deg impulskontroll.

Bestem deg allerede når du står opp om morgenen, at i dag skal jeg ikke såre noen og heller forsøke å gjøre noe godt for noen!

Om dette likevel skjærer seg, må du i det minste kunne lære å be om unnskyldning og tilgivelse..

Men vær obs på at unnskyldninger blir tomme ord om de skjer for ofte..

Om du stadig mislykkes og ikke klarer å skjerpe deg, tror jeg du bør vurdere annen hjelp. Du kan nok ha godt av å prate med noen profosjonelle om problemene dine.

Du trenger definitivt hjelp.

Ingen bør komme seg ut av en slik behandling, som du har gjort mot din samboer.

Synes ikke synd på deg en plass, og håper samboeren din hiver deg ut!

Om du ikke søker hjelp, så vil du _aldri_ få det bra.

Lykke til.

Jeg vett jeg ikke fortjener bedre...egentlig jeg aldri trodde jeg fortjener en som henne...nå vil hun ikke ta telefon...vet ikke om hun er sint eller hva som skjer...vet ikke hva jeg skal gjøre...ja jeg burde egentlig gå til psikolog men tror ikke det er så mye å gjøre med meg...

Dette var trist lesning. Du har det tydeligvis ikke godt med deg selv. Men med den gode selvinssikten finnes det håp! Du er klar over dine dårlige sider og er ærlig og åpen om dem. Da er ditt neste prosjekt å forsøke å jobbe med deg selv og disse dårlige sidene dine. Du skjønner når du handler galt, så du må rett og slett jobbe med å klare å la være å gjøre disse gale handlingene og lære deg impulskontroll.

Bestem deg allerede når du står opp om morgenen, at i dag skal jeg ikke såre noen og heller forsøke å gjøre noe godt for noen!

Om dette likevel skjærer seg, må du i det minste kunne lære å be om unnskyldning og tilgivelse..

Men vær obs på at unnskyldninger blir tomme ord om de skjer for ofte..

Om du stadig mislykkes og ikke klarer å skjerpe deg, tror jeg du bør vurdere annen hjelp. Du kan nok ha godt av å prate med noen profosjonelle om problemene dine.

Jeg har forbedret meg lenge nå sammen med henne...på en måte...men jeg lar meg overkjøre av andre damer, de kommer til meg og jeg kan ikke si nei...jeg liker de ikke...liker ikke sex engang...eller noen liker jeg...jeg vet ikke, kanskje er jeg homo...jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå uten henne...aldri hatt det så bra før...kanskje hun er for smart for meg...jeg prøver å finne mange grunner til at jeg gjør som jeg gjør...egentlig jeg bare vil bo allene, langt unna alle...

Jeg vett jeg ikke fortjener bedre...egentlig jeg aldri trodde jeg fortjener en som henne...nå vil hun ikke ta telefon...vet ikke om hun er sint eller hva som skjer...vet ikke hva jeg skal gjøre...ja jeg burde egentlig gå til psikolog men tror ikke det er så mye å gjøre med meg...

''.ja jeg burde egentlig gå til psikolog men tror ikke det er så mye å gjøre med meg...''

Har du den innstillingen kommer du i alle fall ikke videre! Hva med å bestemme seg for å endre på denne idiot-oppførselen, ta kontakt med psykolog og virkelig gå inn for saken? Hvis du har seriøs interesse for denne dama så er det det minste du må gjøre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...