Gå til innhold

Ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Gjest ElinNinja

Hei Er ei jente på 31 år som i sommer ble akutt operert for prolaps to ganger med tre ukers mellomrom. Etter operasjonene ble jeg kvitt utstrålende smerter til ben, og både styrken og refleks i fot er nesten 100% igjen. Problemet er at jeg har kroniske smerter i korsryggen. Noen dager er det en murring som jeg klarer å leve med, andre dager er smertene så ille at jeg må ha sterke smertestillende. Klarer ikke å rette meg opp og går da som en gammel dame, bøyd forover og til siden. Må ha noe å holde meg i for å klare å stå. Er også smertefullt å løfte bena. Er hos fysioterapeut en-to ganger i uka. Ho syns ting går sakte og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt har såpass vondt i ryggen. Fastlegen velger å løse problemet med å skrive ut flere smertestillende... Begynner å bli veldig lei dette. Burde jeg få en ny MR? Er dette vanlig? Er det bare jeg som er for utålmodig? Håper på svar. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386614-ryggsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...