Gjest HHP58 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bank i bordet,jeg er aldri syk,bare psyk,jeg har en depresjon. Jeg sover 8-10 timer i døgnet.Jeg har begynt å spise litt mer fisk og grønnsaker og har nesten helt mistet lysten på salt. Det er så lange siden jeg siste var forkjølet at jeg ikke husker det,det må være 4-5 år siden jeg hadde forkjølelse med feber.I går hadde jeg 39,66. Er jeg bare i bedring? Jeg ble syk på Tirsdag,men i dag er det jo bare Torsdag! Tipper at jeg har fryst for lenge.Store menn med ett tykt spekklag tar ikke altid så godt vare på kroppen som den trenger.Man har blitt hjernevaska til at "alle" kvinner skal veie 65 og alle menn 75.Skulle ønske skalaen kunne gå fra 40-140.da har jeg enda 7 kg å gå på. Merkelig at det skal være unormalt for kvinner å være 140 høy og veie 40 kg,og like unormalt for menn å være 2 meter og veie 200 kg.Sistnevnte er jo ypperlige i sporten Sumobryting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386655-jernhelse-og-vekthva-er-unormalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.