Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HJELP, jeg lurte på hva som kan verre gale med kroppen? jeg kan sove helle dagen og natta orker ikke å gjøre noe lenger? dette går nå utover jobb og alt, jeg kan dra på jobb føller meg så slitten og trøtt att jeg orker ikke å gjøre noe? da blir det til att jeg reiser hjem og da sovner jeg og står ikke opp før på kvelden, og så runt ellve tida går og legger meg sover, står opp ca fem seks tida att. og ska på jobb enda ikke nok søvn? da jeg kommer på jobb er der ca syv og så blir jeg så trøtt att det føller som jwg har jobbet i mange timer? har reist hjem noen ganger på grunn av tretthet og da kommer jeg hjem att i ni tida sover da til kvelden att? og fortsatt ikke utvilt lure på hva det kan verre? har blitt et stort problem?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386791-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen og be om å få tatt blodprøver og for nærmere undersøkelser.

har vert en del med legen og sånn på grunn av angående opprasjon jeg har hatt og da har jeg tatt en hell del bloprøver men dem siar att alle prøver er finne? men no veit jeg da ikke om det kan verre så att, det må taes bloprøve på noe spesielt får å finne ut av det? eller om dem kan se på d på alle andre prøvene jeg har tatt tidligere men dem hva jo normale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386791-hei/#findComment-3424806
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...